MAT-anturi M8 tai M14 kierteellä?
Posted: Sun May 27, 2007 12:30
Tervehdys,
Kääntelin tuossa käsissäni Saabin D-jetronicin imusarjaa ja siihen saisi heittämällä normi M8 tai M14x1,5 lämpöanturin. Tarvittaessa pystyy tekemään M10 kierteenkin mutta hienokierteiden tekoon ei ole välineitä.
Edellisestä projektista on tuollainen FAE 33180 28L anturi jota on väitetty Motonetin artikkeliksi 37-3318 (Peugeot). Siinä on kuitenkin hämärä 11+mm kierre, ilmeisesti joku karkeanousuisempi R-kierre tms.
Niin, anturin pitäisi lisäksi olla turbolle sopiva. Mitä suositellaan?
Kääntelin tuossa käsissäni Saabin D-jetronicin imusarjaa ja siihen saisi heittämällä normi M8 tai M14x1,5 lämpöanturin. Tarvittaessa pystyy tekemään M10 kierteenkin mutta hienokierteiden tekoon ei ole välineitä.
Edellisestä projektista on tuollainen FAE 33180 28L anturi jota on väitetty Motonetin artikkeliksi 37-3318 (Peugeot). Siinä on kuitenkin hämärä 11+mm kierre, ilmeisesti joku karkeanousuisempi R-kierre tms.
Niin, anturin pitäisi lisäksi olla turbolle sopiva. Mitä suositellaan?