Page 1 of 1
Tyhjäkäyntisäädin
Posted: Tue May 03, 2005 18:34
by Bimmer_man
KuinKa saan kytkettyä tuon tyhjäkäyntisaatimen toimintaan megaruuttaan 2.2 (ei sytytystä) ja mihinkä pinneihin se kytketään, saadin on boss:in 3 napainen magneetti säädin?
Posted: Wed May 25, 2005 21:34
by Bimmer_man
kertokaa mitenkä tuo kyseinen tyhjäkäynti venttiili kytketään megasquirttiin?
Posted: Fri May 27, 2005 4:34
by matti
Posted: Fri May 27, 2005 9:26
by TVH
3-napaista ei tälllä htekellä voi ohjata ms:llä.
Posted: Fri May 27, 2005 18:26
by I_me
Itselläkin ois tässä tarkoitus laittaa PWM ohjattu tyhjäkäyntiventtiili jossain vaiheessa, niin kysyisinkin että minkä auton säätimen saisi toimimaan vaivattomimmin. olisi helpompi etsiä kun tietäisi että mistä passaapi.
Posted: Sun May 29, 2005 14:59
by Bimmer_man
Ketokaapa sitten mistä autosta kannattaa ottaa tuo tyhjäkäynti säädin?

Posted: Tue May 31, 2005 8:41
by TVH
joko vanhasta jetronicista tyhmä bi-metalli venttiili tai sitten motronicin 2-napainen solenoidi.
Posted: Wed Jun 15, 2005 16:57
by Hessu
Mites kun itselläni on nurkissa BMW:n 3-napainen säädin, niin mitä sellaista sen ohjaaminen vaatii, mitä Mega ei osaa?
Posted: Wed Jun 15, 2005 23:31
by slappala
koodi on vieläkin puginen..nim.merk. testattu jo kahta versiota..
Posted: Mon Jul 04, 2005 18:40
by Bimmer_man
Nyt hommasin tuollaisen kaksi pinnisen tyhjäkäynti säätimen mallia boschi joka on peräisin vm.-90 316i bemarista kuinka tämä kytketään megasguirttiin ja mitä säätöjä pitää tehdä mega tuneen? Versio on extra koodi, versio 405, ja ruutta on partcon sarjastarakennettu jossa ei ole vielä sytytystä.
Kuinka kulutusta pystyisi pienentämään matka-ajossa? Tän hetkinen kulutus 12l/100km on vähän liikaa 2,5l koneelle... Jonkinlaisia säätöohjeita otettaisiin vastaan kulutuksen pienentämiseksi.