Page 1 of 1

Tyhjäkäyntisäädin

Posted: Tue May 03, 2005 18:34
by Bimmer_man
KuinKa saan kytkettyä tuon tyhjäkäyntisaatimen toimintaan megaruuttaan 2.2 (ei sytytystä) ja mihinkä pinneihin se kytketään, saadin on boss:in 3 napainen magneetti säädin?

Posted: Wed May 25, 2005 21:34
by Bimmer_man
kertokaa mitenkä tuo kyseinen tyhjäkäynti venttiili kytketään megasquirttiin?

Posted: Fri May 27, 2005 4:34
by matti

Posted: Fri May 27, 2005 9:26
by TVH
3-napaista ei tälllä htekellä voi ohjata ms:llä.

Posted: Fri May 27, 2005 18:26
by I_me
Itselläkin ois tässä tarkoitus laittaa PWM ohjattu tyhjäkäyntiventtiili jossain vaiheessa, niin kysyisinkin että minkä auton säätimen saisi toimimaan vaivattomimmin. olisi helpompi etsiä kun tietäisi että mistä passaapi.

Posted: Sun May 29, 2005 14:59
by Bimmer_man
Ketokaapa sitten mistä autosta kannattaa ottaa tuo tyhjäkäynti säädin? :P

Posted: Tue May 31, 2005 8:41
by TVH
joko vanhasta jetronicista tyhmä bi-metalli venttiili tai sitten motronicin 2-napainen solenoidi.

Posted: Wed Jun 15, 2005 16:57
by Hessu
Mites kun itselläni on nurkissa BMW:n 3-napainen säädin, niin mitä sellaista sen ohjaaminen vaatii, mitä Mega ei osaa?

Posted: Wed Jun 15, 2005 23:31
by slappala
koodi on vieläkin puginen..nim.merk. testattu jo kahta versiota..

Posted: Mon Jul 04, 2005 18:40
by Bimmer_man
Nyt hommasin tuollaisen kaksi pinnisen tyhjäkäynti säätimen mallia boschi joka on peräisin vm.-90 316i bemarista kuinka tämä kytketään megasguirttiin ja mitä säätöjä pitää tehdä mega tuneen? Versio on extra koodi, versio 405, ja ruutta on partcon sarjastarakennettu jossa ei ole vielä sytytystä. :shock:

Kuinka kulutusta pystyisi pienentämään matka-ajossa? Tän hetkinen kulutus 12l/100km on vähän liikaa 2,5l koneelle... Jonkinlaisia säätöohjeita otettaisiin vastaan kulutuksen pienentämiseksi.