Page 1 of 1
Kierroslukumittarin kytkentä.
Posted: Sat Apr 21, 2007 10:05
by RMK
Voiko fidle ulostulon muuttaa kierroslukumittarin ulostuloksi. Siinä olisi tuo
transistori valmiina. Levy on partcon ja minulla on sytytys otettu ledeiltä.
Posted: Sat Apr 21, 2007 10:27
by W-PH
Tacho output-valikosta voi valita vain lähdöt:
- X2,-X3,-X4,-X5,-Output3 ja pin10 eli ei onnistu koodia muuttamatta.
Joko starttausongelma korjaantui?
Posted: Sat Apr 21, 2007 10:38
by RMK
Ajattelinkin vai käyttää tuota Q5 transistoria ja liittimen napaa 30 kun ne ovat vapaita. Levyn kytkentää ajattelin muuttaa siten että yhdistän esim X2 ulostulon transistorille R16 vastuksen kautta. Toimiikohan?
Nyt starttaa jo hyvin täydellä akulla. Torstaina ois aika säätöön niin ois parempi käynnistyä

Posted: Sat Apr 21, 2007 11:06
by W-PH
Minne menet säädättämään ja mihin laitteeseen olet Megan asentanut?
Mikä korjasi starttausongelman?
Posted: Sat Apr 21, 2007 11:11
by RMK
Aika ois Prokkolalle ja autohan on SS luokan MK2 eskortti.
Starttaus ongelma on edelleen tyhjällä akulla.
Posted: Sat Apr 21, 2007 11:19
by W-PH
Mikä moottori? Ohc va jotain muuta?
Posted: Sat Apr 21, 2007 11:20
by RMK
Moottori on ohc 2.4
Posted: Sat Apr 21, 2007 11:22
by RMK
Olikos sulla W-PH autocrossi auto.
Posted: Sat Apr 21, 2007 11:38
by W-PH
Jep, sellaista värkkäilen mutta auto ei ole minun. Jos sulla tulee Alpha-N käyttöön niin multa löytyy
sytkäkartta millä pääsee tarvittaessa alkuun.
Posted: Sat Apr 21, 2007 11:49
by RMK
Alpha-N on käytössä ja kartalle vois olla käyttöä.
Raahen sprintissä ois eka kerta Megan kanssa.