Onko kukaan ostanu Boostengineeringiltä mitään?

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
fordv628
Megasquirttaaja

Onko kukaan ostanu Boostengineeringiltä mitään?

Post by fordv628 »

Meinaan ku itse laitoin tilauksen menemään ja rahatkin sen ukon tilille niin tämä ei viitsinyt edes vahvistaa tilausta. Odotanko nyt vaan kiltisti ja kärsivällisesti vai pitäiskö alkaa kyselemään että mitäs tää nyt on. Onko tuo luotettava tyyppi?

tässä osote
http://home.earthlink.net/~beanbooger/b ... gineering/
Kimmo's
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Kimmo's »

Moi,

itse tilasin tuolta puolisen vuotta sitten edis hilut kahteen koneeseen ja kaikki tuli just niinkuin pitikin. Osat tuli tosin yhden välikäden kautta (kerättiin enemmän osia yhteen ennen Suomeen postitusta) joten en muista toimitusaikoja tai miten tilausvahvistukset kulki. Tavara kuitenkin oli juuri sitä mitä oli sovittukin.

Sen verran muistan, että kyselin noiden eri edis-boksien eroista tuon multispark tuen suhteen ja kaveri vastaili auliisti kysymyksiin, ja lupasi laittaa pakettiin boksin joka multisparkkia tukee. Ja näin heppu myös teki...

Kaiken kaikkiaan jäi positiivinen kuva touhusta.

-k
olski
Megasquirttaaja

Post by olski »

Jep,tilasin ediskutoseni tuolta.
Ihan hyvin pelas homma :)
Tuunus 20m 2.9 msnedis
Taralabs
Megasquirt aloittelija

Post by Taralabs »

Tilasin kolme viikkoa sitten tuolta kolme täydellistä EDIS-4 settiä ja ne tuli perille tossa viikko sitten. Mun mielestä hyvä palvelu ja kuittausviestin kyllä lähetti mulle heti ku oli rahat saanu ja pistäny paketin postiin.
fordv628
Megasquirttaaja

Post by fordv628 »

Jaa siis se laittaa kuittausviestin vasta sitten kun se pistää paketin postiin? Mulle ei oo vieläkään laittanu mitään viestiä vaikka rahat ja tilauksen laitoin viikko sitten. Olis ihan kiva saada kuittaus että viesti meni perille, taidankin kysyä siltä että miten on.
TVH
Perustajajäsen

Post by TVH »

fordv628 wrote:Jaa siis se laittaa kuittausviestin vasta sitten kun se pistää paketin postiin? Mulle ei oo vieläkään laittanu mitään viestiä vaikka rahat ja tilauksen laitoin viikko sitten. Olis ihan kiva saada kuittaus että viesti meni perille, taidankin kysyä siltä että miten on.
viikko siinä menee että rahat siirtyy maasta toiseen
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
fordv628
Megasquirttaaja

Post by fordv628 »

Ai jos maksaa Paypal:lin kautta? No asia selvis jo, se oli ollu kipeenä muutaman päivän ja jäi jälkeen sähköposteistaan. Että se siitä sitten.
Post Reply