Megasquirtin oikeaoppinen maadoitus autoon asentaessa?
Posted: Mon Jan 15, 2007 22:53
Oon tuota adapteria nyt väsänny tuon Camaron ja Megasquirtin väliin. Tuli tuossa mieleen, että miten nuo maadoitukset nyt olisi hyvä tehdä Megasquirtille?
A) Riittääkö jos yhdistän kaikki Megasquirtin ja auton sytytyksen yms. maapisteet vaan tuon alkuperäisen johtosarjan yhteen maaliittimeen?
B) Vai pitäisikö maapisteitä järjestää useampi ja mitkä maadoituspisteet erilleen toisistaan?
C) Vai teenkö tuohon adapteriin yhden liittimen, mihin johdotan kaikki asennuksessa olevat maapisteet ja maadoitan sen paksulla ja lyhyellä piuhalla suoraan auton koriin?
D) Joku muu vaihtoehto, mikä?
Tarkoitus olis tehdä kerralla hyvä maadoituksineen päivineen, ettei niitä tarvi enää jäljestäpäin alkaa sitten tekemään. Mulla on tuo Megasquirt V2.2 spark'n'extra versio ja ohjaan myös Camaron sytytystä sillä (GM 7pin HEI). Mikä maadoitustapa olisi siis paras ja onko jotkin maat syytä pitää erillään toisistaan?
A) Riittääkö jos yhdistän kaikki Megasquirtin ja auton sytytyksen yms. maapisteet vaan tuon alkuperäisen johtosarjan yhteen maaliittimeen?
B) Vai pitäisikö maapisteitä järjestää useampi ja mitkä maadoituspisteet erilleen toisistaan?
C) Vai teenkö tuohon adapteriin yhden liittimen, mihin johdotan kaikki asennuksessa olevat maapisteet ja maadoitan sen paksulla ja lyhyellä piuhalla suoraan auton koriin?
D) Joku muu vaihtoehto, mikä?
Tarkoitus olis tehdä kerralla hyvä maadoituksineen päivineen, ettei niitä tarvi enää jäljestäpäin alkaa sitten tekemään. Mulla on tuo Megasquirt V2.2 spark'n'extra versio ja ohjaan myös Camaron sytytystä sillä (GM 7pin HEI). Mikä maadoitustapa olisi siis paras ja onko jotkin maat syytä pitää erillään toisistaan?