sytytys megalla volvoon? auttakaa.
Posted: Mon Nov 27, 2006 0:47
Eli lähtökohdat ovat. volvo 740 2,3 tic -vm90. LH 2,4 ohjauksella, vr anturi vauhtipyörällä! Eli kumpi olisi fiksumpi/helpompi tapa laittaa sytkän ohjaus: 1. Käyttää vr anturia vauhtipyörältä hyväkseni? miten tapahtuu kädestä pitäen.?
2. Muuttaa tuo oma jakaja hall anturille ja lukita ja poistaaalipaine ohjaukset yms ja katkaista vr anturinjohdot vauhtipyörältä.
3. Unohtaa koko ms.
mieluiten jos kädestä pitäen neuvoisitte 1 tai 2 kohtaa kun en ymmärrä esim signaaleiden muuttamisesta tuon taivaallista missä muodossa milloinkin kulkevat sekä mitä osia voin autosta hyödyntää ja mitä tarvitsen lisää. yritin kysyä jo volvolandian sivuilla ko asiasta mutta alettiin selittää paria kolmea eri järjestelmää niin menin sekaisin ja englannin ymmärryskin on haikko että jos suomeksi ohjeita saisi! Tämä on varmasti erittäin yksinkertainen asia mutta nyt en vaan hahmota! ja jos joku neuvoo minut tiedon polulle niin lupaan jakaa eteenpäin enkä pihtaa tietoa! edit: ja siis ruisku tulee samalla kertaa mutta siitä ei ole kysyttävää ainakaan vielä. tuo LH 2,4 siis tän hetkinen järjestelmä jos jotain merkitystä!
2. Muuttaa tuo oma jakaja hall anturille ja lukita ja poistaaalipaine ohjaukset yms ja katkaista vr anturinjohdot vauhtipyörältä.
3. Unohtaa koko ms.
mieluiten jos kädestä pitäen neuvoisitte 1 tai 2 kohtaa kun en ymmärrä esim signaaleiden muuttamisesta tuon taivaallista missä muodossa milloinkin kulkevat sekä mitä osia voin autosta hyödyntää ja mitä tarvitsen lisää. yritin kysyä jo volvolandian sivuilla ko asiasta mutta alettiin selittää paria kolmea eri järjestelmää niin menin sekaisin ja englannin ymmärryskin on haikko että jos suomeksi ohjeita saisi! Tämä on varmasti erittäin yksinkertainen asia mutta nyt en vaan hahmota! ja jos joku neuvoo minut tiedon polulle niin lupaan jakaa eteenpäin enkä pihtaa tietoa! edit: ja siis ruisku tulee samalla kertaa mutta siitä ei ole kysyttävää ainakaan vielä. tuo LH 2,4 siis tän hetkinen järjestelmä jos jotain merkitystä!