jotta saisko tuon toimimaan
vauhti pyörällä 36-1 "hammastus"
ja nokka akselilla 1 hammas
2nd Trigger ford zetec
Moderator: Masi_K
Se zetecin nokka-anturi kyllä käy sellaisenaan, mutta mulla on sellainen kutina, että 2nd triggeriä käytetäessä ei kampipyörässä saisi olla puuttuvia hampaita. Voihan vaikka nokkahihnapyörään laittaa anturin lukemaan hampaita. Zetecissä kun niitä on kiva neljällä jaollinen lukumäärä toisin kuin CVH/OHC/Cossu
Vanhemmissa extroissa wheel decodereissa ei ainakaan ollut tukea puuttuvalle hampaalle 2nd triggerin kanssa.
Tuohon piti tulla päivitystä, ainakin megatunen asetuksissa nykyversiolla on ihan erikseen optio "2nd trigger and missing teeth". Olen aina ajatellut että tuolla viitataan kampuran kehällä puuttuvaan hampaaseen, eli olisi jo korjattu tämä. Tai sitten tuolla viitataan 2nd triggeriin joka toimii hammaskehällä josta puuttuu hammas.
Jos tuo ei toimi niin voithan aina poistaa kampuran kehältä joka toisen hampaan jolloin saat tasaisella välillä hammastetun rattaan.
Tuohon piti tulla päivitystä, ainakin megatunen asetuksissa nykyversiolla on ihan erikseen optio "2nd trigger and missing teeth". Olen aina ajatellut että tuolla viitataan kampuran kehällä puuttuvaan hampaaseen, eli olisi jo korjattu tämä. Tai sitten tuolla viitataan 2nd triggeriin joka toimii hammaskehällä josta puuttuu hammas.
Jos tuo ei toimi niin voithan aina poistaa kampuran kehältä joka toisen hampaan jolloin saat tasaisella välillä hammastetun rattaan.
Tiara Kit Car - MsnS-E