taas kiihdytysrikastuksista

Megasquirtin säätäminen

Moderator: Masi_K

Post Reply
peanuts
Kokenut Megasquirttaaja

taas kiihdytysrikastuksista

Post by peanuts »

Kuuluuko olla näin että noi kiihdytysrikastukset vaikuttaa myös tasakaasu ajoon? Ainakin itelle tulee jo nimestä mieleen että ei, mutta tässä yks päivä ku ajelin tuolla moottoritiellä ja pikkasen noita matka-ajo seoksia vielä säätelin ni huomasin että kiihdytysrikastus arvojen muuttaminen vaikutti suoraan tasakaasu seokseen. Miksi näin?
turbosbc
Kokenut Megasquirttaaja

Post by turbosbc »

Ei pitäisi vaikuttaa. Minkälaiset asetukset sulla on?
teg
Megajumala

Post by teg »

Jos kiihdytysrikastusten triggaus on liian herkkä, se saattaa tulla peliin tasakaasullakin.
peanuts
Kokenut Megasquirttaaja

Post by peanuts »

Mä nyt en äkkiseltään noita asetuksia muista ku auto on 300km päässä kotitallissa :) pitää viikonloppuna kattoo noi ku pääsee auton kans taas näpräämään. Ja tota triggausta vois kyllä joo kokeilla kans säätää. Mulla on käytössä ne vanhemman koodin kiihdytysrikastukset eli ei kierrosluvun mukaiset...
peanuts
Kokenut Megasquirttaaja

Post by peanuts »

Tässä on jotain noita kiihdytysrikastus säätöjä nyt, eli:
2.0 - 0.2s
3.9 - 2.0s
8.0 - 3.2s
15.1 - 5.2s

en muista oliko toi oikeenpuolimmainen sarake nyt sit joku v/s vai mitä, läppäri on ihan sekasin ni ei pääse edes megatunen asetuksia kattoo tällä hetkellä.

Ja sit se joku aika, oliks se joku acceleration treshold vai mitä lie ni on 0.5s laitettu, joku mulle täältä aikoinaan neuvoi että silleen vois saada paremmin toimii noi rikastukset
Post Reply