Page 1 of 1
Bmw 323 -84
Posted: Tue Apr 12, 2005 15:32
by TuningUkkeli
Eli, tuossa pitees rueta värkkään tuommoseen läppärunkoja ja Ruuttaa. Ken tietää niin kertokoon että mitä kaikkea sitä tulee tarvitsemaan.. Anturit, tunnistimet yms??
Kiitos

Posted: Wed Apr 13, 2005 5:36
by JaniM
Onkos toi kutoskone? Mulla olis ylimääräisenä imusatsi, jossa suuttimien paikat, lisäksi löytyy se bensakisko.
Muuta mitä tarttet on imuilmanlämpöanturi, vedenlämpöanturi, kaasuasentoanturi läppärunkoon, bensapumppu ja linjat, paineenalennin, sekä lambda pakoputkeen. Lisäksi kädet ja nippu piuhaa poksin kytkentään. Tuossa noin suurinpiirtein, noi tuli äkkiseltään mieleen.
Posted: Wed Apr 13, 2005 6:36
by TuningUkkeli
No kutonenhan se on. Ööö, siis tuohan on ruisku, eiköhän tuossa osa jää pois. Paljos pitäsit hintaa tuossa imusatsilla, pistä privaa..
Posted: Wed Apr 13, 2005 8:41
by Ykä
no siis tuo kone on vuosiluvusta päätellen l-jetti ja ruutalla jo valmiina siis tarvit vaan kaasuasentoanturi imuilmanlämpöanturi ja veden lämpöanturi on ollu ainaki bmw juuri sopiva mekaa varten sekä sitten hallanturin jos haluut syttyä ohjata tässä jotain

Posted: Wed Apr 13, 2005 16:55
by TuningUkkeli
No ei kuulosta pahalta...

Sain tuossa just auton pihaan pitees rueta kylkee oikaseen. Onkos mahdollista tehdä tuosta vakio imusatsista muokkaamalla läppärungoille paikat?? Kun ei oikke nää tuonne alle et millaset lähdöt on.
Posted: Wed Apr 13, 2005 17:55
by Ykä
mitäs meinaat rakentaa turbo vai iha vapari koneen

Posted: Wed Apr 13, 2005 19:43
by TuningUkkeli
Ihan vaparin, siis asennataa olis niinku tarkotus olis noi vanhat noi vanhat dellorton raadot.. Nyt tais kyl tulla vastattua vähä niinku star wars tyyliin... Sitä vaan et piteekö lähtä ettiin tuplien imusarjaa vai saako vakiosta modattua??
Posted: Wed Apr 13, 2005 20:41
by Ykä
no mikset jätä sitä alkuperästä ruiskua paikalle ja asennat vaan mekan siihen

miksi siihe pitäs läppärungot laittaa

Posted: Wed Apr 13, 2005 21:32
by TuningUkkeli
No yleisesti olen ymmärtänyt että jos ja kun tuplista on hyötyä nii mix ei läpikkäistä?? Olis tarkoitus laittaa nokka ja pellesatsi yms. Ja Joensuun kentälle kesällä... Vai???
Posted: Thu Apr 14, 2005 11:25
by Ykä
no tämä nyt on vaan mun mielipide mutta ei niillä läppärungoilla niin paljo lisää vaikutusta saa työhön nähän mitä niitten laittamiseen menee ja sitten keskenää samaan säätöön saannin kanssa eli suosittelisin vaan jättää sen oman ruiskun siihen paikalle ja sitä ohjaan tämä mekasquirt

Posted: Thu Apr 14, 2005 16:00
by TuningUkkeli
No pakko kai se on uskoa

Pitees rueta kasaileen ruuttaa... Himppa vaivaa inspis. Mistäs nämä sais sopivat (kaasuasentoanturi imuilmanlämpöanturi nii ja ehkä toi hallananturi)??? Millanen kaasuläppä kävis tohon, siis isompi?? Jos hylkäis ne läpikkäät..
Posted: Thu Apr 14, 2005 16:28
by Ykä
TuningUkkeli wrote:No pakko kai se on uskoa

Pitees rueta kasaileen ruuttaa... Himppa vaivaa inspis. Mistäs nämä sais sopivat (kaasuasentoanturi imuilmanlämpöanturi nii ja ehkä toi hallananturi)??? Millanen kaasuläppä kävis tohon, siis isompi?? Jos hylkäis ne läpikkäät..
kaasuläppäanturin saa ainaki motonetistä sieltä ite ostin sen muistaakseni volvon v70 anturi ja olisko hinta ollu 29.90e ja hallin sekä imuilmanlämpöanturin ostin
www.vpv-motorracing.com
kaasuläpän jos haluu isomman niin en muista olisko 325 ollu vähän isompi mutta sitten 535 läppä on aika paljo isompi ja saa varmaa pienellä moodaamisella kiinni vakioimusarjaa
Posted: Fri Apr 15, 2005 22:00
by TuningUkkeli
Kiitos tällä erää, auto seisontaan kohta ja rueta rakentelemaan.
Posted: Thu Jun 23, 2005 17:11
by TuningUkkeli
Haittaako jos on sytyn ohjaus vaikka ei ohjaa sytkää??? Onkos kellään vaikka 325 biimerin karttoja, siis vapari??? Noista nelarien kartoista tuskin saa mitään mallia???
Posted: Thu Jun 23, 2005 18:12
by JTbo
Itselläni käytössä ms-extra ja siinähän on tuo sytyn ohjaus ominaisuus, mutta en ohjaa megalla syttyä, eli eipä tuosta haittaa ole, asetuksista olen laittanut ne B&G oletukset hyvin pitkälti kaikkiin kohtiin.
Posted: Wed Jun 29, 2005 12:26
by TuningUkkeli
Mites on tuo lambada. Olis 95 2.0 mondeon 4 johtoinen lambada, käykö???
Posted: Wed Jun 29, 2005 12:29
by TVH
TuningUkkeli wrote:Mites on tuo lambada. Olis 95 2.0 mondeon 4 johtoinen lambada, käykö???
Käy
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:11
by TuningUkkeli
Mitenkäs kun on kutoskone niin mihin napoihin kytken ruiskun suuttimet?
Posted: Fri Jul 01, 2005 15:56
by Masi_K
3 ekaa 1.pankkiin ja 3 seuraavaa 2.pankkiin.
Posted: Wed Jul 27, 2005 15:46
by TuningUkkeli
Joo joo.. Onkos toi FIDLE mihin laitettava???
Posted: Mon Aug 15, 2005 18:13
by TuningUkkeli
Voi perk!!! Tais kärtsätä toi prosessori?!! Nyt meni kyllä järki lopullisesti!!
Posted: Mon Aug 15, 2005 18:34
by Ridge
Oletko varma että savu nousi siitä? minulta kärysi piirilevyn johtimia siitä ympäriltä mutta piiri säilyi ehjänä. hyppy lankoja kertyi levyyn aika paljon.
Posted: Mon Aug 15, 2005 19:25
by TuningUkkeli
No pahalle haisi ainaki!! En sit siä missä vika.. Jotain se herjas bensapumppua kun huris??? Eipä kerenny paljo reakoida saatana!!!
Posted: Wed Mar 28, 2007 21:56
by TuningUkkeli
Its alive

Kiitos Masan!
Jos vaan jollakin olis kutvoseen turboon n.250hv kartaa niin jo helpottais!