Sytytys 4AGE koneeseen
Posted: Mon Apr 04, 2005 19:41
Terve.
Etsin sopivaa sytytystä mikä olisi järkevä toteuttaa, eli lähden puhtaalta pöydältä (myin vanhat kaikki komponentit pois). Sytytyksessä pitäisi olla puhtia riittävästi, kun vakio alkaa lopahtamaan 250hv kohdilla, kierroksia koneeseen tulee annettua +8000rpm. EDIS4:sta olen miettinyt, mutta onko muita mahdollisuuksia (järkeviä)
Megasquirt 2.2 on rakennettu ja johdotuksia vetänyt konehuoneeseen.
Kone on siis toyotan 1.6 16V DOHC kone "GTI"
Reseptinä koneessa
- Männät 8,9:1 puristeiset männät keraamisella laella
- kansi/imusarja vakio
- keulilla riittävä cooleri (isot pojat sanoo, että iso)
- Switcherin S2 ahdin
- Soinin 50mm hukkaportti
- AMWorks 60mm Dump valve
- suuttimet 430cc @2.55bar,
- Malpassi
- jne...
PICS
Etsin sopivaa sytytystä mikä olisi järkevä toteuttaa, eli lähden puhtaalta pöydältä (myin vanhat kaikki komponentit pois). Sytytyksessä pitäisi olla puhtia riittävästi, kun vakio alkaa lopahtamaan 250hv kohdilla, kierroksia koneeseen tulee annettua +8000rpm. EDIS4:sta olen miettinyt, mutta onko muita mahdollisuuksia (järkeviä)
Megasquirt 2.2 on rakennettu ja johdotuksia vetänyt konehuoneeseen.
Kone on siis toyotan 1.6 16V DOHC kone "GTI"
Reseptinä koneessa
- Männät 8,9:1 puristeiset männät keraamisella laella
- kansi/imusarja vakio
- keulilla riittävä cooleri (isot pojat sanoo, että iso)
- Switcherin S2 ahdin
- Soinin 50mm hukkaportti
- AMWorks 60mm Dump valve
- suuttimet 430cc @2.55bar,
- Malpassi
- jne...
PICS