Pitäisikö tuo venttiili ruuvata kiinni imusarjaan?
Miten se on alkuperäisessä sijoitettu?
Eli ottaako lämmön enemmän vedenlämmöstä vai konehuoneen ilmasta?
Tekisi kyllä mieli vaihtaa tuo PWM-ohjattuun versioon, kun automaatilla on tyhjäkäynti eri vaihde päällä kuin vapaalla ja turbiinin tartunta on helkkarin matalalla.
Volvon tyhmä lisäilmaventtiili
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 656
- Joined: Sun Feb 27, 2005 22:12
- Location: Hyvinkää
Se perus venttiili saa sähköä bensapumpun releeltä jotta se kääntyisi kiinni nopeammin. Se sijoitetaan moottorin runkoon, yleensä lämpimään paikkaan, jotta moottorin lämpö johtuisi siihen pitääkseen kierrokset alhasena kun sähkövastus venttiilissä onjo jäähtynyt.
Tee sillai että vaihde päällä on ennakko eri, se nostaa kierroksia. Sillai se on tehty muutamissa ilmastoiduissa jakaja sytkä autoissa.
Tee sillai että vaihde päällä on ennakko eri, se nostaa kierroksia. Sillai se on tehty muutamissa ilmastoiduissa jakaja sytkä autoissa.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII