Page 1 of 1
EGT-antureita kimppatilaukseen
Posted: Thu May 18, 2006 5:52
by JaniM
Olenpa tossa tilaamassa egt antureita Englannista.
Nyt mahtuis mukaan nopeimmat. Maanantaina lähtee tilaus näillä näkymin.
Löytyy klemmarilla
http://www.falcongauge.com/images/produ ... ector1.jpg
Tai liittimellä
http://www.falcongauge.com/images/produ ... ector2.jpg
Kummankin hinta olis postitettuna 35 e.
Eli sitoutuvat ilmoitukset mulle kipinkapin privalla tai kapulaan viikonloppuna.
0400-515209
Posted: Thu May 25, 2006 6:04
by Rusty
Tulikin jo osallistuttua tuohon. Laitoin kyselyä tuonne Falcon Gaugeen, mutta vastaus kesti vähän turhan pitkään. Alla viesti. Mahtaakohan tuo pitää nyt paikkaansa, aika matala on maksimilämpötilat ja pientä käppiä noissa Fahrenheit/Celsius -muunnoksissa...
klikx----------------
The EP-002 measure 100-700 °F or 0-340 °C.
Thank you
Bill Demitropoulos
Wultrad, Inc
www.falcongauge.com
847-487-9960 Phone
847-526-9158 Fax
klikx------------------
Posted: Fri May 26, 2006 5:43
by JaniM
Toi on kyllä väärin. Toi viittais lähinnä kannenmittaukseen.
Tossa oli yhessä lentskari sivulla maksimilämpö pakokaasulle 1200 -1500 F
http://www.vansairforce.org/POH/RV-6_2/RV-6_2.html
Ja on muuten tilaus sitten tehty.
Posted: Fri May 26, 2006 15:03
by Benkku
Onko tuosta anturista olemassa mitään dataa ?
esim. T=90% arvo kiinnostaisi kovasti...
Posted: Mon May 29, 2006 5:35
by JaniM
Aika vähän löyty, kaikki mitä ite löysin niin on tuolla valmistjan sivuilla. Ja joku kiina-anturihan toi on.
Posted: Thu Sep 28, 2006 9:05
by JaniM
Jos jollekin tarvetta, niin tilausta tehdään taasen tossa kuukauden kahden sisällä.
Eli 37e suunnilleen postitettuna EGT anturi.
Egt mittari 52mm olis 50 e posteineen.
Tupla egt näytöllinen 70 e
Posted: Thu Sep 28, 2006 9:59
by Suppari
Mukana mikäli tilillä oravan nahkoja tilaushetkellä.
Posted: Fri Sep 29, 2006 10:38
by Yrkesman
Mitenköhän nopee tollanen anturi on kun se on noin paksu? Mulla itellä on yks tommonen
http://www.saunalahti.fi/~jatuomo/Esco/ ... G_2942.JPG, taitaa olla 3mm paksu, ja ajattelin hommata vastaavia neljä lisää. Jätän ton nykysyn alaspiippuun ja laitan ne neljä uutta pakosarjaan pakokanavan suulle. Saa sit vähän mielenkiinnosta seurattua imusarjan virtaus erojakin kun näkee kaikkien sylintereiden lämmöt ja sit voi ruiskusta korjata vähän joka pyttyä kohalleen.
Posted: Fri Sep 29, 2006 13:20
by JaniM
Onko merkitystä sillä onko sekunnin kaks hitaampi käytännössä? Ku et kuitenkaan seuraa silmäkovana sitä kokoajan. Ainut missä toi on tietenkin lokista jos kattelee.
Ainakin meillä kilpurissa huomasi heti, kun veti moottorijarrutukselle, niin lämpökin muuttui samantien, et aika nopee mun mielestä tuokin.
Posted: Fri Sep 29, 2006 14:12
by Yrkesman
JaniM wrote:Onko merkitystä sillä onko sekunnin kaks hitaampi käytännössä? Ku et kuitenkaan seuraa silmäkovana sitä kokoajan. Ainut missä toi on tietenkin lokista jos kattelee.
Ainakin meillä kilpurissa huomasi heti, kun veti moottorijarrutukselle, niin lämpökin muuttui samantien, et aika nopee mun mielestä tuokin.
No ei kai sen periaatteessa niin väliä ole. Kuhan mielenkiinnosta kyselin. Toisaalta onhan se aina parempi mitä nopeempi tommonen on jos on vaikka joku hälytysraja ton anturin mukaan.
Posted: Fri Sep 29, 2006 15:17
by Suppari
Mistä ammattimies olet ostanut tuon anturin kun sulla nyt paikoillaan?Mitä makso?
Tatechissa vissiin pystyy pytty kerrallaan säätämään soppia?
Posted: Fri Sep 29, 2006 16:04
by Yrkesman
Suppari wrote:Mistä ammattimies olet ostanut tuon anturin kun sulla nyt paikoillaan?Mitä makso?
Tatechissa vissiin pystyy pytty kerrallaan säätämään soppia?
Anturi tuli Tatulta Tatekin mukana, en muista mitä makso. Tatekkiin on tulossa se pytty kohtanen säätö ja toivon mukaan se olis toiminnassa keväällä samalla kun lyö taas koneen sitten tulille.
Posted: Wed Nov 08, 2006 8:51
by JaniM
No niin, nyt halukkaat ilmoitusta mulle yhteystietoineen privalla.
Alan nyt tätä tilausta kasaileen hiljalleen, et saa tämänkin pois käsistä.