Onko multispark toiminnassa koko kierrosalueella, vai pelkästään pienillä kierroksilla?
Ilman multisparkkia olevat systeemit ei vissiin toimi multispark-asetuksella lainkaan?
Kokeilin vaan eilen tossa, multispark päällä startatessa kipinän ääni on "vihasempi" ja kipinä on paksu ja tehokkaan näkönen, kun taas asetuksen ottaa pois, niin seuraavan kierroksen jälkeen kipinä pienenee "normaaliin" kokoon. Vissiin sitten tukee multisparkkia tuo mun EDIS?
Multispark
Moderator: Masi_K
Löysinkin jo asetuksen mistä määritellään mihin asti multispark on päällä.
Code Config -> Advanced code options -> Edis multispark rpm limit
Code Config -> Advanced code options -> Edis multispark rpm limit
Last edited by olafu on Wed Apr 19, 2006 22:20, edited 1 time in total.
-
- Kokenut Megasquirttaaja
No mistä löyty?
www.modificars.fi Vogtland, Bastuck, Greddy, D2, FK, JOM, Bilstein, Eibach, Koni, KW, Dbilas, Lumma-tuning
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
Ilmeisesti multisparkki ei oikein toimikaan tossa mun autossa, yksikkö ehkä sittenkin väärä. Käy paljon paremmin ilman multisparkkia, röpöttää multisparkin kanssa. Sytytystä on paha kattoo, kun se hyppii joka suuntaan lampun mukaan. Lamppu ilmeisesti sekoo niihin multikipinöihin. Olis nähny vaan meneekö se limp-home tilaan se edis, kun tietäs mikä siellä on ennakko multisparkin ollessa päällä.
-
- Megajumala
Niin, sitähän tässä juurikin pohdin, kun multisparkin kanssa ei pääse kattomaan lampulla ennakkoa. Hetihän sen näkis tukeeko vai ei, kun tietäs sen ennakon vaan mikä siellä on multisparkki päällä, sekun menee limp-home tilaan multisparkilla jos yksikkö ei multisparkkia tue. Näin olen jostain lukenut.