Page 1 of 1

volvo b200et

Posted: Thu Apr 13, 2006 21:29
by tg
olisko helpoo tapaa saada suora sytytys?
itteltä löytys neljä puolaa.
että miten ton sais toimii?
ja sitten olis tollanen 2x2 puola
tarviiks siihen aina ton edis-4
ja mistä sen löytää onks motonetissä tota ohjainta
ja tota trikkeri pyörää?
vai pitääkö yritää jostain maahan tuojalta
miten te muut ootte ton suora syttyn hoitanut?

ja tietenkin se ettäjos joltain löytyy kartat suoraan tollaseen koneeseen
myös seos/sytty ja anturi arvot niin olis mun pelastaja koska pitäs mennä katastaa toi auto tän kuun lopussa.
ja sain tossa eilen megan kasaan

niin ja mega on toi parcon sillä 4bar mapilla

Posted: Fri Apr 14, 2006 3:45
by JTbo
Käy katsastamassa ilman megasquirttia, parempi tehdä homma alusta kunnolla ja ajan kanssa :?

Posted: Fri Apr 14, 2006 8:27
by Masi_K
Ja sitten totaniinq lukee eka vähän juttuja täältä ja msefi.com ista.

Re: volvo b200et

Posted: Fri Apr 14, 2006 8:42
by risu
tg wrote:olisko helpoo tapaa saada suora sytytys?
itteltä löytys neljä puolaa.
että miten ton sais toimii?
http://megasquirt.sourceforge.net/extra

helpoin ois hukkakipinä eli tuolta sivuilta kato wheel decoder
tg wrote:ja sitten olis tollanen 2x2 puola
tarviiks siihen aina ton edis-4
ja mistä sen löytää onks motonetissä tota ohjainta
ja tota trikkeri pyörää?
ei tartte edistä eikä sitä suomesta saa kohtuuhinnalla ku käytettynä. Motonetti myy useitaki 2x2 puolan sytkämoduleita jotka soveltuu.
Triggeripyöriä saa poltettua laserilla tai ostaa vaikka Fordin tehdasosan tms.
tg wrote:ja tietenkin se ettäjos joltain löytyy kartat suoraan tollaseen koneeseen myös seos/sytty ja anturi arvot niin olis mun pelastaja koska pitäs mennä katastaa toi auto tän kuun lopussa. ja sain tossa eilen megan kasaan
Onnea katsastukseen, tosin sanoisin että suorasytkä kannattaa toistaseksi unohtaa jos sulla puuttuu vielä tässä vaiheessa kaikki tarpeelliset.

Posted: Fri Apr 14, 2006 10:09
by tg
joo auto toimii tällä hetkellä tollasella smt6 orja lastulla kun meni rikki toi ilman massa mittari ja en halunnut ostaa sitä uutta ilmamassa mittarii
ja toi smt6 oli tosi pettymys
piti mennä eka tolla katsastaa mutta toi mega on parempi niin aattelin kokeilla jos kerkeis laittaa kiinni autoon ja landa korjauksella jota ei tossa smt6 ei oo
ja tolla smt6 ei saa kulutusta kohileen ja seoksii
tai pitää yrittää sitten laittaa pelkkä seoksen ohjaus tolla ja sitten myöhemmin toi sytty

Posted: Mon May 01, 2006 7:56
by wex4
Hall jakaja toimi hyvin ft230 moottorissa ST motorsin penkissä muistaakseni n.210hv takapyöristä.
Onko tarvetta kaksoiskipinään, tuntuu olevan tärkeämpää saada sytytys säädettyä.
740ssä joissakin on hall jakaja kannenpäässä,on samassa rungossa kuin "jäykkä"jakaja,
ft230 ei apunokassa jakajan hammaspyörää,ei saanut laitettua 240 tavallista hall jakajaa