Page 1 of 1
Squirtista lisäruisku
Posted: Fri Mar 31, 2006 19:22
by micco
Tuommoista Daihatsun Applausea olisi tarkoitus turpottaa...
Myllynähän siinä 1.6-litrainen nelipisteruisku joten kaikki anturitkin olisivat valmiina MS:a varten. Ei kuitenkaan huvittaisi ruveta puukottamaan johtosarjaa eikä ole kytkentäkaaviotakaan. Myöskin suuttimet saattavat käydä pieniksi.
Olisikohan helpointa lisätä pari lisäsuutinta ahtoilmaputkeen ja laittaa Squirtti niitä ohjaamaan? Sytkän myöhäistyksen voisi kai hoitaa myös Squirtilla. Kannattaako? Onko joku kokeillut?
Re: Squirtista lisäruisku
Posted: Fri Mar 31, 2006 19:25
by plagu
micco wrote:Tuommoista Daihatsun Applausea olisi tarkoitus turpottaa...
Myllynähän siinä 1.6-litrainen nelipisteruisku joten kaikki anturitkin olisivat valmiina MS:a varten. Ei kuitenkaan huvittaisi ruveta puukottamaan johtosarjaa eikä ole kytkentäkaaviotakaan. Myöskin suuttimet saattavat käydä pieniksi.
Olisikohan helpointa lisätä pari lisäsuutinta ahtoilmaputkeen ja laittaa Squirtti niitä ohjaamaan? Sytkän myöhäistyksen voisi kai hoitaa myös Squirtilla. Kannattaako? Onko joku kokeillut?
Tossa ei oo mitään järkeä.
ainoa järkevä ratkasu on korvata orkkis ruutta kokonaan mekalla.
Posted: Sat Apr 01, 2006 22:02
by TVH
Ei kannata puukottaa orkkisjohtosarjaa, vaan tehdä kokonaan uusi MS:ää varten. Se on loppupeleissä myös nopeempi ja helpompi homma, kun kytkennät ym. dokumentaatiot on helposti saatavilla.
Posted: Sun Apr 02, 2006 3:51
by saki
tai hankkii toisen vakioboksin minkä sisälle rakentaa tuon squirtin hyödyntäen sitten alkuperäistä liitintä -> jää orkkis johdot puukottamatta. ylimääräisiä johtoja tuskin tarvii kovinkaan paljon vetää.. muutamia korkeintaan...
Re: Squirtista lisäruisku
Posted: Sun Apr 02, 2006 15:40
by micco
kaikkivaltias wrote:
Tossa ei oo mitään järkeä.
ainoa järkevä ratkasu on korvata orkkis ruutta kokonaan mekalla.
Pakkohan se on uskoa kun noin hyvin perustellaan
Rupesin juottamaan Squirtin töpseliä vakio-ohjausyksikön rinnalle jolloin voin tarvittaessa vaihdella boksia. Ensimmäinen takaisku tuli kun huomasin ettei Daihatsun kaasuläpän potikka olekaan potikka vaan kytkin joka tunnistaa ainoastaan täyskaasun ja tyhjäkäynnin

Posted: Sun Apr 02, 2006 20:19
by KariM
Kiihdytysrikastukset saa toimimaan mallikkaasti map-perustaisena (mapdot), ja kaksi/kolmiasentoinen kaasuläppäkytkin sopivien vastusten kanssa riittää loppuihin toimintoihin. Nojoo, jos kytkin on vain kaksiasentoinen, niin on vähän hölmöä jos floodclear tulee peliin ihan mitättömällä kaasunpainalluksella startissa. Sen voisi johdottaa sitten omaksi napikseen, sen verran harvoin sille käyttöä on.
Posted: Mon Apr 03, 2006 20:13
by micco
Posted: Tue Apr 04, 2006 9:17
by Jankos
Eiköhän tuohon mene melkein mikä tahansa, mutta tuo
http://www.vpv-motorracing.com/ kautta saatava wabash menee mun mielestä erinomaisesti?
Pieni sovitekapale vaan väliin.
Posted: Tue Apr 04, 2006 10:02
by JTbo
Minulla ei ole TPS kytkettynä, noin vuoteen en ole kyllä osannut kaivatakkaan, joten ei tuo tunnu ainakaan vaparissa olevan mitenkään välttämätön.
Syötönkatkaisukin on käytössä moottorijarrutuksessa.