Ei voi laittaa ennen kaasuläppää. MAP-anturi mittaa moottorin imemää alipainetta ja se muodostuu vasta läpän takana. Ja muutenkin anturin olisi hyvä yhdistyä kaikkiin kanaviin.
villek wrote:Ei voi laittaa ennen kaasuläppää. MAP-anturi mittaa moottorin imemää alipainetta ja se muodostuu vasta läpän takana. Ja muutenkin anturin olisi hyvä yhdistyä kaikkiin kanaviin.
njoo.. olinkin jo suht. varma asiasta, mutta päätin varmistaa.
Probleema on tosiaan löytää tarpeeksi pienet "holkit" niille letkuille, hiflex,hydromarket.. ei oota tulee
Eikä sellasia pieniä tumppeja kuulemma oikein pysty hitsaamaan aluun
Hiflexiltä ainakin pitäisi löytyä M5-kierteellä olevia liittimiä muoviselle pneumatiikkaputkelle, jolla noiden painelinjojen veto pitäisi onnistua näppärästi. Olen myös ostanut M5-kierteellä varustettuja letkunippoja 4-5mm letkulle paikallisesta hydraulikaupasta (Polarteknik).
ArttuH wrote:Hiflexiltä ainakin pitäisi löytyä M5-kierteellä olevia liittimiä muoviselle pneumatiikkaputkelle, jolla noiden painelinjojen veto pitäisi onnistua näppärästi. Olen myös ostanut M5-kierteellä varustettuja letkunippoja 4-5mm letkulle paikallisesta hydraulikaupasta (Polarteknik).
SMC Pneumaticsin (tjsp) luettelon juuri imaisin netistä ja sitä selailin. Metrisellä kierteellä oli ainakin M3, M5 ja M6. Erikseen vielä taisi olla micro-kokoiset?