Kierroslukumittari ei toimi ym.
Posted: Tue Mar 28, 2006 23:50
Terve
Eli Auto on Saab 900 T16 Aero -89, mega ohjaa pelkkää ruiskutusta ja auton oma kiekkamittari lakkasi toimimasta. Kierroslukutieto tulee boschin 139-palikasta ja on haaroitettu alkuperäisessä johtosarjassa kiekkamittarille ja ruiskuboksille. Olisikohan mahdollista, että mega kuormittaa tuota lähtöä niin paljon ettei riitä orggismittarille puhti?
Toinen ilmennyt asia on, että kun megassa ei ole sähköt päällä niin bensapumpun rele surisee omia aikojaan. Mega ohjaa kylläkin tässä tapauksessa kahta eri relettä, joista toisen kärjiltä tulee varsinaisen b-pumpun releen kelalle, vaatinee diodit väliin molemmille?
Ja vielä yksi juttu. Megasta saisi varmaan jostain ulostulosta ilmastoinnin releelle, että tiputtaa lähes täyskaasulla ilmastoinnin pois päältä, kuten alkuperäisellä boksilla?
Kiitoksia etukäteen!
Eli Auto on Saab 900 T16 Aero -89, mega ohjaa pelkkää ruiskutusta ja auton oma kiekkamittari lakkasi toimimasta. Kierroslukutieto tulee boschin 139-palikasta ja on haaroitettu alkuperäisessä johtosarjassa kiekkamittarille ja ruiskuboksille. Olisikohan mahdollista, että mega kuormittaa tuota lähtöä niin paljon ettei riitä orggismittarille puhti?
Toinen ilmennyt asia on, että kun megassa ei ole sähköt päällä niin bensapumpun rele surisee omia aikojaan. Mega ohjaa kylläkin tässä tapauksessa kahta eri relettä, joista toisen kärjiltä tulee varsinaisen b-pumpun releen kelalle, vaatinee diodit väliin molemmille?
Ja vielä yksi juttu. Megasta saisi varmaan jostain ulostulosta ilmastoinnin releelle, että tiputtaa lähes täyskaasulla ilmastoinnin pois päältä, kuten alkuperäisellä boksilla?
Kiitoksia etukäteen!