signaalinparannuspiirin kytkennästä
Posted: Sun Mar 26, 2006 14:41
Eli autoon on tehty induktiiviselle anturille kaksi anturitappia (eli samaan tyyliin mitä tehtäisiin hall -anturille). Signaalinparannuspiiri on myös välissä, mutta silti rpm -tieto hyppii startatessa noin 100 ja 3000rpm välillä. Missähän nyt mahtaa olla vika? Koitettiin ilmarakoakin säätää anturista lähemmäs ja kauemmas, ei juurikaan vaikuttanut. Ms:llä ohjataan tuossa asennuksessa perinteistä jakajasytkää.
tuossa vielä kuva sen parannuspiirin kytkennästä:
http://megasquirt.sourceforge.net/extra ... -input.jpg
Eli ensimmäiseksi pitäisi saada tietoa, että onko se nyt varmasti oikein että sign. parannuspiiriltä tuleva tieto pitää tässäkin tapauksessa kytkeä siihen optoerottimen pin 6:een, ja tarviiko mitä jumppereita lisätä/poistaa? Piirilevy on versiota 2.2.
tuossa vielä kuva sen parannuspiirin kytkennästä:
http://megasquirt.sourceforge.net/extra ... -input.jpg
Eli ensimmäiseksi pitäisi saada tietoa, että onko se nyt varmasti oikein että sign. parannuspiiriltä tuleva tieto pitää tässäkin tapauksessa kytkeä siihen optoerottimen pin 6:een, ja tarviiko mitä jumppereita lisätä/poistaa? Piirilevy on versiota 2.2.