opel kapitän -65
Posted: Sun Mar 12, 2006 19:15
Tämmöinen tarina...
Opel Kapitän -65 asennettu vuosien saatossa -78 senatorin 3.0E moottori th-180 aski. kone varustettu alkuperäisellä L-jetronicilla. Megan aseenus lähti siitä kun kuulin juttuja moisesta laitteesta viime kesänä.
Asennuksen lähtökohtana oli tarkoitus saada lisää taloudellisuutta kesän gruisailuun. Ostin partcon sarjan viime syksynä ja kaverini kasasi boxin ajanpuutteen takia. Nyt kun rupes ajokelit lähenee päätin nopeuttaa projektia.
Hommasin uudemman koneen korkeampi ohmiset suuttimet ja jakotukin käytettynä, kaasuläppä potikan ja liittimet startaxista, imuilma-anturin kl-varaosista (bemarin nopea) sekä 3-lankaisen ntk-kapeakaista lambdan Janhuselta. Sen jälkeen tein johtosarjan uusix. Lopulta osat kiinni autoon, mutta yllätys, tunen ja prossun ohjelman yhteen sopivuutta ei meinannu löytyä millään. yksi ilta ja yksi mäyräkoira,johan löytyi sopivuus extra024s13 prossuun ja megatune 2.25b627 ja johan rupes pelittää. Perusasetusten jälkeen auto käynnisty kertalaakista ja jäi vielä käymäänkin. VE-taulukkoa säätämällä kone käy tosi nätisti ja päästöt on kohdallaan. vastaa myös hyvin kaasuun. pieni koeajo pihalla ja auto oottelee huhtikuun eka päivää jolloin vakuutus alkaa ja toivottavasti läppäriin löytyy akku.
Jos homma toimii pihalla on V8-koneella varustettu kapitän projekti odottamassa hevosvoimien valjastamista.jolloin taloudellisuus on historiaa ja voima puhuu.
opel on pop
Opel Kapitän -65 asennettu vuosien saatossa -78 senatorin 3.0E moottori th-180 aski. kone varustettu alkuperäisellä L-jetronicilla. Megan aseenus lähti siitä kun kuulin juttuja moisesta laitteesta viime kesänä.
Asennuksen lähtökohtana oli tarkoitus saada lisää taloudellisuutta kesän gruisailuun. Ostin partcon sarjan viime syksynä ja kaverini kasasi boxin ajanpuutteen takia. Nyt kun rupes ajokelit lähenee päätin nopeuttaa projektia.
Hommasin uudemman koneen korkeampi ohmiset suuttimet ja jakotukin käytettynä, kaasuläppä potikan ja liittimet startaxista, imuilma-anturin kl-varaosista (bemarin nopea) sekä 3-lankaisen ntk-kapeakaista lambdan Janhuselta. Sen jälkeen tein johtosarjan uusix. Lopulta osat kiinni autoon, mutta yllätys, tunen ja prossun ohjelman yhteen sopivuutta ei meinannu löytyä millään. yksi ilta ja yksi mäyräkoira,johan löytyi sopivuus extra024s13 prossuun ja megatune 2.25b627 ja johan rupes pelittää. Perusasetusten jälkeen auto käynnisty kertalaakista ja jäi vielä käymäänkin. VE-taulukkoa säätämällä kone käy tosi nätisti ja päästöt on kohdallaan. vastaa myös hyvin kaasuun. pieni koeajo pihalla ja auto oottelee huhtikuun eka päivää jolloin vakuutus alkaa ja toivottavasti läppäriin löytyy akku.
Jos homma toimii pihalla on V8-koneella varustettu kapitän projekti odottamassa hevosvoimien valjastamista.jolloin taloudellisuus on historiaa ja voima puhuu.
opel on pop