Page 1 of 1
Mega II ja sytytys
Posted: Thu Mar 09, 2006 14:30
by retu
Mitenkäs tuossa megan II:ssa(V2.2) hoituu helpoimmalla konstilla tuo sytkän ohjaus ?
Lähes kaikkea olisi mutta ei tiedä mistä lähteä liikkeelle,sytkä ensin ja sitten perässä ruiskun ohjaus.
Onnistuuko jotenkin että jakaja pysyisi kiinteässä kohdassa (N.15ast ennen yk kohtaa) ? 36-1 pyörällä esim ?
Vai pistääkö kaiken nurkkaan ja ajaa lastun tekoon.
Posted: Thu Mar 09, 2006 15:10
by jani
Lukaseppa tämä foorumin sytytys osio sieltä löytyy tietoa mitä osia tarviit tuohon sytkän ohjauksen tekoon. Kerro myös mihin kulkineeseen olet asentamassa sytkää niin osataan neuvoa että mitä osia on jo valmiina mitä voi hyödyntää projektissa.
Posted: Thu Mar 09, 2006 22:19
by teg
Onko sinulla siis todellakin MS-II kontrolleri ja PCB (piirilevy) versio 2.2?
Vai onko kontrolleri MS-I ja PCB v2.2?
Posted: Thu Mar 09, 2006 23:55
by retu
teg wrote:Onko sinulla siis todellakin MS-II kontrolleri ja PCB (piirilevy) versio 2.2?
Vai onko kontrolleri MS-I ja PCB v2.2?
Eli on tuo Bowling & Grippo V2.2 + MSII V3.01 Bowling & Grippo
Onkos nyt tullut ymmärettyä oikein vv ?
JP1 "5" ->"124sen" 5 olisi tuo sytkän ohjaus esim jos käyttäisi tätä kaavaa :
http://www.megasquirt.info/ms2/Bosch_124ew.gif ja hall-anturi menisi sisään megaan #24:een
Vai olisiko edis-4:nen
JP1 "5" ->ediksen 3:een
megan #24 ->ediksen 1:een
ja muuten kuvan mukaan :
http://www.megasquirt.info/ms2/sum4.jpg
Autossa on siis tällä hetkellä cossun ruisku sovellettuna mutta ei tuo säädettävyys oikein ole kummoinen.
Hyllystä löytyisi 36-1 pyörä jo valmiiksi mutta nuo ediksen palat puutuisi viellä jos sitä ajattelisi.
Posted: Fri Mar 10, 2006 8:28
by teg
Eikös tuossa ediksessä nasta 3 anna kierroslukusignaalia ja nastaan 1 tulee sytytyksen ohjaus.
Posted: Fri Mar 10, 2006 10:26
by retu
Mutta muuten oli oikein ymmärretty ?
Pitäneen sitten alka metsästelemään noita ediksen osia jos se vaikka alkaisi selvenemään johtohässäkän kimpussa.