Öh, kannattaako ottaa ruiskun lisäksi myös sytkän ohjaus??
Posted: Wed Mar 01, 2006 16:00
Terve!
Eli rookie ms-harrastelijalla olisi pari kyssäriä ennenkuin ryhtyy sanoista tekoihin.
Eli projektina on bmw 325i m20b25 koneella. Koneeseen tulee
- turbo
- isompi kampura ==> 2.7L
ja tavoitteena
- n. 250HV
- n. 350Nm
- pienet paineet n. 0.5bar
- ja sitä rataa eli tämmöinen herrasmiespeli kesän avoiluihin.
Ja kysymys on, että mikä hyöty minulla on ottaa myös tuo sytkän ohjaus mukaan. Kerjäänkö sillä vain hankaluuksia?? Riittääkö tämänlaiseen mietoon viritykseen pelkästään tuo ruiskun ohjaus?
Ja jos ja kun haluan lisätä sytytyksen ohjauksen myöhemmin, onnistuuko se miten helposti? Pitääkö jo tässä boksin oston yhteydessä kertoa, että tulevaisuudessa tulen käyttämään myös sytkäpuolta ms:llä?
En tuosta megamanuaalista löytänyt vastausta(vaikka luultavasti siellä jossain välissä varmaan kerrotaankin).
Eli rookie ms-harrastelijalla olisi pari kyssäriä ennenkuin ryhtyy sanoista tekoihin.
Eli projektina on bmw 325i m20b25 koneella. Koneeseen tulee
- turbo
- isompi kampura ==> 2.7L
ja tavoitteena
- n. 250HV
- n. 350Nm
- pienet paineet n. 0.5bar
- ja sitä rataa eli tämmöinen herrasmiespeli kesän avoiluihin.
Ja kysymys on, että mikä hyöty minulla on ottaa myös tuo sytkän ohjaus mukaan. Kerjäänkö sillä vain hankaluuksia?? Riittääkö tämänlaiseen mietoon viritykseen pelkästään tuo ruiskun ohjaus?
Ja jos ja kun haluan lisätä sytytyksen ohjauksen myöhemmin, onnistuuko se miten helposti? Pitääkö jo tässä boksin oston yhteydessä kertoa, että tulevaisuudessa tulen käyttämään myös sytkäpuolta ms:llä?
En tuosta megamanuaalista löytänyt vastausta(vaikka luultavasti siellä jossain välissä varmaan kerrotaankin).