Page 1 of 1
Tyhmä kysymys mut kysyn kuitenki.....
Posted: Tue Feb 07, 2006 12:14
by Toniska
Niin onkos tosta mitään hyötyä kaasari konees ja toimiikos se edes semmoses???
Aattelin et jos toimii ni vois asentaa semmosen ja si myöhemmin ruiskun asenta kun semmoseen varaa saan...
Posted: Tue Feb 07, 2006 13:19
by koskar
Kysymys puuttuu?
Posted: Tue Feb 07, 2006 13:34
by Masi_K
Voisi kyllä vähän itseään niskasta kiinni ja jaksaa lukea aiempia viestejä ja myös sitä ohjekirjaa.
http://www.finsquirt.net Sekä
http://www.msefi.com
Posted: Tue Feb 07, 2006 16:35
by MrFairlane
Ehkä tiedonkeruuseen?
Vedenlämpö, ilmanlämpö ja lambda.
Posted: Tue Feb 07, 2006 18:45
by Vauhtivaunu
Ja pelkän sytytyksen ohjaus. Saa huomattavasti tarkemman toiminnan kun täysin mekaanisessa jakajassa. Esim. kaasutinturbokäytössä erittäin käyttökelpoinen vaihtoehto.
Posted: Tue Feb 07, 2006 22:18
by Turbiini
Pelkällä jakaja sytynohjauksella minäkin aloitin. Kokoonpanona silloin ladan 1600 kone weber dcoe45 kaasari toyota ct20 turbo ja ahtoja 1.5-2bar mega ohjasi sytkää lukitusta jakajasta tulevan signaalin mukaan, edes lämpöantureita ei ollu kytketty. Ajettavuus parani reippaasti jakajaan jossa keskipakosäätö ja turbo saabin ahto/alipanekello. Eikä menny kun pari kannen tiivistettä säätöjä etsiessä, mekaanisella systeemillä niitä meni melkein joka kuukausi. Sitten ruiskuun siirtyessä kun oli sytkäkartta valmiiksi tehtynä olikin helppoa kun ei tavinnu keskittyä kuin pensa puoleen.