Page 1 of 1
Läppärungot ja ahdettu moottori
Posted: Thu Jan 26, 2006 0:05
by olafu
Re: Läppärungot ja ahdettu moottori
Posted: Thu Jan 26, 2006 0:10
by Höylä
megamanuaalis luki näin "”Control Algorithm” antaa sinun valita Speed Density ja Alpha-N säätömoodien välillä. Speed Density tarkoittaa säätöä MAP-arvon ja moottorin kierrosluvun perusteella ja Alpha-N kaasuläpän asennon ja kierrosluvun perusteella. Lähes kaikissa tapauksissa kannattaa käyttää Speed Density-moodia."
tuota kaasuläpän asentoon ja map arvoon perustuvaa säätöä ei kai edes ole olemassakaan megasquirtissa
ahdetulle tuo Speed Density on kai suositeltavin (tai ainoa mahdollinen) ja korkeaviritteisessä vaparissa kannattaa kai ainoastaan käyttää tuota Alpha-N säätöä.
kaasuläpän asento tunnistinta ei kai tarvita, kuin kiihdytysrikastusten käsittelyyn, jos käytössä on tuo Speed density moodi.
Posted: Thu Jan 26, 2006 0:23
by olafu
kattelin ms2:n yhteydessä megatunea ja siellä on Speed Density & Alpha N hybrid
Posted: Thu Jan 26, 2006 0:24
by Höylä
olafu wrote:kattelin ms2:n yhteydessä megatunea ja siellä on Speed Density & Alpha N hybrid
ok.
Posted: Thu Jan 26, 2006 0:25
by olafu
Se on semmonen kun Blend SD/Alpha-N
Jos joku tietää varmaksi mikä tuo toiminto on.. jos se on se mitä luulen niin joku voisi kertoa millainen se on käyttää.
Kuitenkin löytyy semmonen 6x6 kartta nimeltä Alpha-N Map Table
pystyssä v ja alhaalla rpm, lokeroihin kirjotellaan painearvoja.