Page 1 of 1

jälleen säätämistä

Posted: Fri Jan 06, 2006 11:14
by miki
taas kerran kun hukkaporttia tuli jäykennettyä niin tuli uusia kysymyksiä.. :roll:
paljonkohan tuossa ve-tablessa mahtaa olla tuo maksimiraja minkä jälkeen ei suuttimissa muutosta enää tapahdu.(korkea ohmiset ) nyt on paineet n.1 kilossa ja max ve=145 :!: paljonkohan olisi turvallista käyttää max.. pitäiskö ottaa tota ve:tä reilusti alas ja laittaa reggiä lisää ? alkuun laskuri laski suuttimille (377) 8.7 arvon mutta arvo mikä nyt on =10.3 .eli vika mitä pitää korjata on että ylös karttaan pitäisi saada lisää rikastusta.nyt menee taas liian laihalla. logwiewer ilmoitteli mm. pw2 arvo hyppää tappiin ( 25.5 )jo 0.6 bar :roll:

Posted: Fri Jan 06, 2006 12:50
by Turbiini
ei ve taulukosta pysty sanomaan koska suuttimien aukioloaika loppuu kesken, siihen vaikuttaa ve:n lisäksi kierrokset ja regfuel katso dutycyle mittaria megatunesta niin siitä näkee suoraan % kuinka kuinka paljon suuttimet on auki.

Posted: Fri Jan 06, 2006 13:40
by miki
kelasin logia ja maksimissaan duty kävi 121 ja mittarit punasellaan ,toinen duty näytti näytti omitusia lukemia numeroina mutta viisarit meni aikalailla synkassa..toivottavasti en käräyttäny suuttimia :(

Posted: Sun Jan 08, 2006 17:10
by miki
selvyys tuli.ja vika oli tälläkertaa liian matalat bensanpaineet.säätimen jousi oli kuoliintunut ja pudottanu paineet .tekasin uuden käsisäätöisen kannen millä saapi ruuvvattua lisää höökiä.nyt voi samalla tuoda ve:tä ja reggiä alas millä taas duty saadaan pienenemään