Page 1 of 1
Kun kärykävi
Posted: Sun Dec 18, 2005 14:11
by TuningUkkeli
Millähän saisi testattua mikä paloi??
Kaikki piti olla ton bemarin kohdalla ok mut ei kai sit ollukaan. Jos on jotain hyviä vinkkejä niin kertokaas mulla. Itse veikkaisin prosessoria mutta paha sanoa.
Vähän meni toi pupu pöksyyn nytten ton homman kanssa
Onkos ketään ruuttaajaa Joensuun seudulla??
Posted: Sun Dec 18, 2005 14:28
by risu
Jos jotain käryää niin ekana tarkistetaan mitä tuli kytkettyä. Oletan ettei mega kertaakaan toiminut vielä autossa?
Posted: Sun Dec 18, 2005 15:33
by TuningUkkeli
Ei ole ennen ollut autossa paikallaan. Ostin valmiiksi kasattuna, olisiko ollut muutenkin pimeä??
Auton kytkentä kaaviot oli ja jonkun verran tullut sähellettyä noiden kanssa niin olis pitänyt olla ok.
Posted: Sun Dec 18, 2005 20:29
by Masi_K
Kerro tai piirrä paintilla kaavio miten oot kytkeny.
Posted: Wed Mar 29, 2006 19:20
by TuningUkkeli
Posted: Wed Apr 05, 2006 19:37
by TuningUkkeli
Ruutta toimii

Kaveri laittoi sen autoonsa ja vorkkii

Ainut että siinä on hieman väärän numeron diodi. Sitten se poltti suuttimet (ei ollut relettä), voiko muka johtua diodista?? Ei kai siinä voi olla muuta eroa kuin virran kesto, vai??
Nyt lähti bemarista pakosarjat vex, ja tupla turbon sarjat työstö vaiheeseen

Posted: Wed Apr 05, 2006 19:41
by villek
Eihän suuttimia millään releellä ohjata. Vois käydä hitaaks

Posted: Thu Apr 06, 2006 18:44
by mazajns
eiku siinä kävi niin että mulla tuli jatkuva virta suuttimille ja sitten squirtti oli jättäny maat päälle kun auto ei ollu käynnissä... ja n. tunti suuttimet auki ei tehny hyvää

onneksi oli "ylimääräiset"
Posted: Fri Apr 07, 2006 20:55
by risu
Aika huolella kasattu jos ei ees prossun suuntaa tarkistettu

Posted: Sun Apr 09, 2006 15:54
by TuningUkkeli
No juurikin noin, en artikuloinut tarpeeksi selvästi

Mutta kiitos Masan hommat selvisi

Aika nolo sikäli kun ei tullut tuollaista asiaa tarkastettua
