Page 1 of 1
Ruiskun ohjaaminen ilman MAP-tietoa
Posted: Mon Dec 12, 2005 18:14
by vw-racing
Onko Megaa mahdollista ohjata esim. kaasuläpän asennon ja kierrosluvun perusteella? Minulla on Mega ralliautossa, eikä alipainetta tahdo riittää rajumman nokan vuoksi tarpeeksi. En pysty siis säätämään VE-taulukkoa oikeastaan ollenkaan, kun alipaine on sama tyhjäkäynniltä täyskaasuun. Jos ohjaaminen onnistuu, niin mahtaisiko kyseessä olla juuri tämä Alpha-N -moodi? Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia säädöstä tässä moodissa?
Posted: Mon Dec 12, 2005 18:43
by 205
Löytyy seuraavat:
Speed Density = Alipaineeseen
Alpha N = TPS:n asentoon
MAF = Ilmamäärään
Perustuvat säätötavat
Posted: Mon Dec 12, 2005 18:53
by vw-racing
Onko kokemuksia kuinka hyvin pelkällä TPS:än perustuvalla säädöllä saa säädettyä? Pitäisikö Alpha-N -moodi muuttaa jostain settingistä vai pelkästään MT:sta?
Posted: Mon Dec 12, 2005 19:13
by 205
Itellä ei ole
pitää muuttaa configuraattorilla tai notepadillä settings.ini:stä ja megatunesta
Posted: Tue Dec 13, 2005 11:04
by veni
Voiko MAPpia ylipäätään käyttää yksi- tai kaksipyttyisissä koneissa esim. motskarissa? Luulisi (ali)paineiskujen tulevan aika isoissa rakeissa.
Mittee tuumitte? Onko kokemuksia?
Posted: Tue Dec 13, 2005 21:45
by Benkku
Miksei voisi, ohutta letkua ja väliin sopivan kokoinen kannu, jolla syke saadaan tasattua ennen MAP anturia.
Mahdollisesti vielä imusarjan puolelle ennen kannua hiukan kuristusta.