Page 1 of 1
IMULÄMPÖ/SEOSSUHDE
Posted: Sat Nov 19, 2005 19:25
by timppav6
elikä ropleema menee näin:auto käy pitkään paikallaan tyhjää,niin tottakai imulämpö nousee(V -moot.,anturi plennumin pohjassa),ja MS laihentaa seosta,mutta ei tarttis,ku käynti kärsii,eli menee laihallee;mihinköhän tiedostoon vois tehdä muutoksen,että ei muuttas seossuhdetta ollenkaan tai muuttas sitte vaikka puolet vähemmän.
Posted: Sat Nov 19, 2005 20:18
by TVH
Extra-koodin uudemmissa versioissa on mahdollisuus muuttaa paljonko imuilman lämpö vaikuttaa seokseen. Eli jotain 026 tai 027 sarjan koodia testaamaan vaan.
Posted: Sat Nov 19, 2005 21:05
by jani
Tuo uudemman koodin ajo auttaa asiaa tai toinen siirtää imuputkeen ton anturin. Jos tietenkin paikat on rajalliset niin koodin muutos helpompi.
Posted: Sat Nov 19, 2005 22:35
by timppav6
KIITOS TÄHÄNASTI !
Posted: Mon Nov 21, 2005 12:54
by Masi_K
Ainakin 026h toimivuus koodissa huono.
Posted: Tue Nov 22, 2005 1:31
by Benkku
Koodimuutoksia ? - eikö tuo onnistu airdensity factor taulukon arvojen asettamisella/rajoittamisella siten, ettei 'seosta tietyn lämpötilan jälkeen laihenneta'.
Posted: Tue Nov 22, 2005 14:55
by Masi_K
Ja saako siinä muutettua kierros alueelle ? Mulla käy rikkaalla tyhjäkäynnillä, kunnes MAT on yli 10 astetta plussaa. Kierroksilla on kohdallaan..
Posted: Wed Nov 23, 2005 8:38
by TVH
Masi_K wrote:Ainakin 026h toimivuus koodissa huono.
Tarkoitat mitä ominaisuutta?
Ajelin eilen pitkästä aikaa squirttiautolla, sadan kilsan lenkki ja toimi kuin unelma 026g koodilla.
Posted: Wed Nov 23, 2005 20:36
by timppav6
Benkku wrote:Koodimuutoksia ? - eikö tuo onnistu airdensity factor taulukon arvojen asettamisella/rajoittamisella siten, ettei 'seosta tietyn lämpötilan jälkeen laihenneta'.
onko kellään tästä tietoa ?
Posted: Wed Nov 23, 2005 22:57
by Masi_K
TVH wrote:Masi_K wrote:Ainakin 026h toimivuus koodissa huono.
Tarkoitat mitä ominaisuutta?
Ajelin eilen pitkästä aikaa squirttiautolla, sadan kilsan lenkki ja toimi kuin unelma 026g koodilla.
Mulla ei mee mm kiihotuspumppu asetukset sisään oikeen mitenkään. over run fuelcut ei toimi ollenkaan ja oli jotai viel muutaki.
Posted: Thu Nov 24, 2005 15:45
by TVH
Masi_K wrote:TVH wrote:Masi_K wrote:Ainakin 026h toimivuus koodissa huono.
Tarkoitat mitä ominaisuutta?
Ajelin eilen pitkästä aikaa squirttiautolla, sadan kilsan lenkki ja toimi kuin unelma 026g koodilla.
Mulla ei mee mm kiihotuspumppu asetukset sisään oikeen mitenkään. over run fuelcut ei toimi ollenkaan ja oli jotai viel muutaki.
Overrun fuel cut ei toimi mullakan siinä, mutta kiihdytysrikastuksissa ei mulla ollut mitään ongelmaa tuossa, mä käytän rpm-pohjasta rikastusta.
Posted: Thu Nov 24, 2005 19:02
by KariM
Tää nyt ei mitään auta, mutta over run fuel cut toimii mulla täydellisesti. 026c. Muutamia valituksia tuosta toimimattomuudesta on kyllä sattunut silmiin, joten kai siinä jotain on.
Posted: Sat Nov 26, 2005 11:38
by timppav6
TVH wrote:Extra-koodin uudemmissa versioissa on mahdollisuus muuttaa paljonko imuilman lämpö vaikuttaa seokseen. Eli jotain 026 tai 027 sarjan koodia testaamaan vaan.
mistäs tommösen 026 tai 027 sarjan koodin löytäs,oon surffaillu aika pitkään jo,mut ei vaan löydy 024 uudempaa ? ja tietysti 026/027 sopiva megatune,627 tai 693 loppunen varmaan käy
Posted: Sat Nov 26, 2005 12:03
by SamiH