Page 4 of 4
Posted: Fri Sep 18, 2009 23:37
by jp
miltäs sivuilta revit ton? Kiinnostas vähän muutenkin rojekti. Samalaisella mappialueella pelais ja vois hyvällä munkilla löytyä bensapuolellakin yhtäläisyyksiä..
Posted: Sat Sep 19, 2009 0:08
by Höylä
jp wrote:miltäs sivuilta revit ton? Kiinnostas vähän muutenkin rojekti. Samalaisella mappialueella pelais ja vois hyvällä munkilla löytyä bensapuolellakin yhtäläisyyksiä..
http://www.aeu86.org/viewtopic/tuned-4a ... lts/t/8521 tätäkö tarkoitit

Posted: Sat Sep 19, 2009 0:14
by jp
Joo, löyty itseasiassa toinenkin rojekti josta on ihan tyyliin "näin pääset alkuun toyota corolla 4a-ge turbo moottorilla ja megasquirtilla". Diyautotune sivulla oli tekstit.
http://www.diyautotune.com/tech_article ... ta_mr2.htm
Tossa on supran suuttimet toverilla mutta vähän eroa mapin kanssa. Jännä nähdä miten flatti toi VE taulu tolla on.. Jos vertaa mun jyrkkään vuoren rinteeseen.. Vois testaa vähän toverin alipainealuetta huvikseen.
Posted: Sat Sep 19, 2009 0:20
by Höylä
nyt kun ajan kanssa itse tutkin tuota omaa linkkiäni, niin eihän se edes mikään ahdettu kone vissiin edes ollutkaan

hämäs se "t3 inlet" siinä tektissä, kai...
Posted: Sat Sep 19, 2009 0:23
by jp
ja nokat oli aika jyrkähköt näemmä
edit: oli sillä kartat ainaki 255kpa asti

Posted: Sat Sep 19, 2009 22:01
by jp
säädöt nyt ihan okei. Tasakaasut ja osakaasut 14.7-15.5 aluetta ja täyskaasuilla jo 13.5:ttä. Kunnon ahdoilla sitten mennään jo 12,5 ja 12.. (1bar asti).
Huomenna vien auton talvitelakalle ja puran osiin. Pitäs kori tehdä kuntoon nyt ja samalla katon onko koneen puolella kaikki ok. Lähinnä kytkimen kuluminen kiinnostaa.. Tullut vähän luistattettua ja tarkotus kattoa kauan tollasella tavalla sitä pystys ajaa. Eli meneekö yks kesä per levy ja jos menee niin jatkan samal tavalla jatkossakin. Kukaan hullukaan pysty vetää luistattamatta.
Mutta pikkuhiljaahan tämä tuntus olevan jopa ok kunnossa. Jatketaan keväällä taas
