turbo corolla+megasquirt ensisäädöt

Megasquirtin säätäminen

Moderator: Masi_K

jp
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 203
Joined: Thu Nov 24, 2005 8:02

Post by jp »

miltäs sivuilta revit ton? Kiinnostas vähän muutenkin rojekti. Samalaisella mappialueella pelais ja vois hyvällä munkilla löytyä bensapuolellakin yhtäläisyyksiä..
Höylä
Megajumala
Posts: 1249
Joined: Thu Oct 27, 2005 22:12
Location: Seinäjoki
Contact:

Post by Höylä »

jp wrote:miltäs sivuilta revit ton? Kiinnostas vähän muutenkin rojekti. Samalaisella mappialueella pelais ja vois hyvällä munkilla löytyä bensapuolellakin yhtäläisyyksiä..
http://www.aeu86.org/viewtopic/tuned-4a ... lts/t/8521 tätäkö tarkoitit :roll:
jp
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 203
Joined: Thu Nov 24, 2005 8:02

Post by jp »

Höylä wrote:
jp wrote:miltäs sivuilta revit ton? Kiinnostas vähän muutenkin rojekti. Samalaisella mappialueella pelais ja vois hyvällä munkilla löytyä bensapuolellakin yhtäläisyyksiä..
http://www.aeu86.org/viewtopic/tuned-4a ... lts/t/8521 tätäkö tarkoitit :roll:
Joo, löyty itseasiassa toinenkin rojekti josta on ihan tyyliin "näin pääset alkuun toyota corolla 4a-ge turbo moottorilla ja megasquirtilla". Diyautotune sivulla oli tekstit.

http://www.diyautotune.com/tech_article ... ta_mr2.htm

Tossa on supran suuttimet toverilla mutta vähän eroa mapin kanssa. Jännä nähdä miten flatti toi VE taulu tolla on.. Jos vertaa mun jyrkkään vuoren rinteeseen.. Vois testaa vähän toverin alipainealuetta huvikseen.
Höylä
Megajumala
Posts: 1249
Joined: Thu Oct 27, 2005 22:12
Location: Seinäjoki
Contact:

Post by Höylä »

nyt kun ajan kanssa itse tutkin tuota omaa linkkiäni, niin eihän se edes mikään ahdettu kone vissiin edes ollutkaan :oops: hämäs se "t3 inlet" siinä tektissä, kai...
jp
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 203
Joined: Thu Nov 24, 2005 8:02

Post by jp »

ja nokat oli aika jyrkähköt näemmä :)

edit: oli sillä kartat ainaki 255kpa asti :D
jp
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 203
Joined: Thu Nov 24, 2005 8:02

Post by jp »

säädöt nyt ihan okei. Tasakaasut ja osakaasut 14.7-15.5 aluetta ja täyskaasuilla jo 13.5:ttä. Kunnon ahdoilla sitten mennään jo 12,5 ja 12.. (1bar asti).

Huomenna vien auton talvitelakalle ja puran osiin. Pitäs kori tehdä kuntoon nyt ja samalla katon onko koneen puolella kaikki ok. Lähinnä kytkimen kuluminen kiinnostaa.. Tullut vähän luistattettua ja tarkotus kattoa kauan tollasella tavalla sitä pystys ajaa. Eli meneekö yks kesä per levy ja jos menee niin jatkan samal tavalla jatkossakin. Kukaan hullukaan pysty vetää luistattamatta.

Mutta pikkuhiljaahan tämä tuntus olevan jopa ok kunnossa. Jatketaan keväällä taas :)
Post Reply