Page 3 of 3

Posted: Thu Dec 23, 2010 13:28
by Benkku
Tukevalta näyttää juu, mutta anturin säteittäinen kohdistus on pielessä - noh, jos kiertää pulssihäiriöittä niin ehkä tuo menee.

Posted: Thu Dec 23, 2010 18:58
by tommiiii
Tänään soittelin isoveljelle joka näiden megojen kanssa vähän enempi räpläilly ja nyt selvisi,että yksi asetus oli aivan päin vittua.No nyt auto siis käy jo aika hyvin ja kävin sillä pienen testilenkin ajamassa.Vaikka kartta on vielä aikalailla päin vittua niin huomasi heti,että tehoa kaasariin verrattuna on tullut tuntuvasti lisää ja muutenkin kierrosherkkyys ja käynti parempi.
Kuvasin sitten tuollaisen pienen käyttely videon.
Image

Posted: Fri Dec 24, 2010 0:25
by olafu
Näyttää pätkäsevän kierroslukutiedon ainakin tossa ekassa polkasussa, mun mielestä kannattaa panostaa enemmän siihen triggeröintiin.

Posted: Fri Dec 24, 2010 12:34
by tommiiii
olafu wrote:Näyttää pätkäsevän kierroslukutiedon ainakin tossa ekassa polkasussa, mun mielestä kannattaa panostaa enemmän siihen triggeröintiin.
Joo sielt lens ne magneetit pois,kun ei ollut kuin magneetn voimalla kiinni niin siksi vähän heikompi singnaali,mutta täytyy hankkia uudet magneetit ja vetää jollain epoxiliimalla kiinni,että pysyy.

Posted: Fri Dec 24, 2010 12:44
by JaniM
Mikä halli tuo on?
Miks olet hankkinut magneettia tarttevan hallin?

Oisit laittanut tavan hallin, niin riitttä että rautaa edessä, niin ei lentele magneetit.

Posted: Fri Dec 24, 2010 13:59
by tommiiii
JaniM wrote:Mikä halli tuo on?
Miks olet hankkinut magneettia tarttevan hallin?

Oisit laittanut tavan hallin, niin riitttä että rautaa edessä, niin ei lentele magneetit.
En tiedä merkistä protopartsin johtoarjan mukana tuo tuli.Eikä se tarvitse magneetteja,mutta magneeteilla tuli vaan paljon vahvempi ja tarkempi signaali.

Posted: Fri Dec 24, 2010 14:29
by Benkku
Niin...Korjaat siis perusongelmaa eli anturin väärää kohdistusta vahvistamalla magneettikenttää...

Se anturi kannattaa kohdistaa, kuten jo aiemmin tässä todettu.

Posted: Fri Dec 24, 2010 17:18
by Höylä
Benkku wrote:Niin...Korjaat siis perusongelmaa eli anturin väärää kohdistusta vahvistamalla magneettikenttää...

Se anturi kannattaa kohdistaa, kuten jo aiemmin tässä todettu.
suomi on vapaa maa :D mutta on totta, että perusasiat kannattaa tehdä kuntoon, eikä parannella poppakonsteilla...

Posted: Tue Dec 28, 2010 13:25
by trdrolla89
Vielä tuosta bensansuodattimesta... mikä merkiltään, tai siis mistä autosta jne. ? Ois tarvetta tuommoselle letku/klemmari liitoksiselle suodattimelle..

Posted: Tue Dec 28, 2010 18:19
by Fear
trdrolla89 wrote:Vielä tuosta bensansuodattimesta... mikä merkiltään, tai siis mistä autosta jne. ? Ois tarvetta tuommoselle letku/klemmari liitoksiselle suodattimelle..
Esim Opel Vectra/Calibra C20XE/C20LET koneissa on tuollainen peltinen suodatin joka tulee klemmareilla kiinni.

Edit. Halkaisijaltaan 8mm liittimet.

Re: MB 190 W201 kaasarista ruiskuksi

Posted: Wed Mar 02, 2011 19:27
by mize_k
Hemmetin hyvä että joku muukin rakentelee vanoha mätöjä itelläni meinaa aivan sama ajatus + ahtaminen... en vaan oikeen tiiä mistä alottaa?

Re: MB 190 W201 kaasarista ruiskuksi

Posted: Wed Mar 02, 2011 21:22
by Vauhtivaunu
mize_k wrote:en vaan oikeen tiiä mistä alottaa?
Lue megamanuaali.

Re: MB 190 W201 kaasarista ruiskuksi

Posted: Sat Mar 05, 2011 13:50
by tommiiii
Jep megamanuaali kannattaa lukea ekaksi.
Projekti on vähän seissyt intin vuoksi,mutta viime viikonloppuna heittelin jo vähän lenkkiä ja otin logia niin sai jo perus säädöt kohtuu hyviksi.Pitäis tänään mennä vielä varmaan logia ottamaan.

Re: MB 190 W201 kaasarista ruiskuksi

Posted: Sat Mar 12, 2011 18:41
by tommiiii
Nyt on ollut mese ajossa pari päivää ja aika hyvin saatu säätöön pelkän megalogwieverin kanssa.Teho ja vääntö on kasvanut tuntuvasti ja pysyy aika hyvillä seosalueilla.Pientä säätöä vielä löytyy,mutta näppärästi kaupungissa pystyy jo pyörimään.