ei kierros tietoa megalle(edit. suuttimet eivät maadoita)
Moderator: Masi_K
Eipä sitä voe muuten ku tuolleen testaamalla. Nouseehan se mittarit mutta jos piiri on sökö niin se ei anna tietoa eteenpän. Ei piipannu ainakaa mulla. ku kokeilin äsken. toisi päin ei näytä mitää ja toisin päin .9xx ja diodin testaus alueella eikä piipparilla.
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
Honda c-rv -08 2.0i
joo mulla on samassa se diodialue ja piippaus omassa yleismitarissa. tuossa ois nyt heikkolaatunen kuva niistä feteistä ja transistoreista myös ic8 piiri näkyy ne fetit on se kaksi vasemman puoleista. ja maksaako se ic8 piiri paljon jos sen tilaa ja mistä niitä saa
http://irc-galleria.net/view.php?nick=a ... =108777242
http://irc-galleria.net/view.php?nick=a ... =108777242
Heh... Heti tunnistaa kättensä jälen. Uumoilin jo et vois olla minun tekemä ja niinhä tuo näkyy. Eikö sulla oo mihinkää jäähyyn kiinitetty nuita suutin fettejä? Eivät maha kestää kauvan olla irrallaa. Ja suojaus levyt väliin jotta ei mee oikkariin. Ei ne piirit oo kalliita. Ei oo partcon listaa nokan eessä mutta muistelisin et 2-3e korkeintaan.. Ja pitäs saaha melkein joka eletroniikkapuljusta.
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Honda c-rv -08 2.0i
on mulla nuista autovahvistimista irrotettuja jäähyjä pitää niitä kiinnittää kuhan saa toimimaan tuon kokonaisuuden. ootko nimimerkkiä vaihtanu muistaakseni oli joku jani nimim miltä ostin levyn parivuotta sitte. häätyy käydä tuosta kaupungin sp elektroniikasta kyseleen jos niillä sattus olemaan semmosia piirejä
En oo vaihtanu.. Jani on serkku ja asustelee etelässä ja sen kautta on menny jokunen levy. Kattelinki jo et ei oo tän vuojen tekosia ku on muuttunu joitakin pieniä tekemisissä..Mittaile ne 4 fettiäki jos niistä joku on käryny niin samalla neki uusiksi.
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Honda c-rv -08 2.0i
Ei ne välttämättä kerkee savuta. Mutta sulla ku ei oo kerinny se käyvä niin en usko sillä et olis palaneet. Mittailet niitä 2m kpl aina keskenään et mitä toinen näyttää ja mitä toinen. En muista mitä ne pitäs suoraan näyttää ja miten mutta oikkaria ne ei piä näyttää. esim. .000 vaan jotaki .4xx -.9xx
Eikä suuttimet naksaha ees virrat pääle laitolla? Tai oliko sulla sielä asetuksissa silleen et antaa kipinän ja ruiskaukset virtojen laiton jälkeen.??
Eikä suuttimet naksaha ees virrat pääle laitolla? Tai oliko sulla sielä asetuksissa silleen et antaa kipinän ja ruiskaukset virtojen laiton jälkeen.??
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Honda c-rv -08 2.0i
Ööö. Ne pitäs olla IRFZ44 ja BDW94. Ne sinun antamat on jotaki tuotanto eriä. Naksahtaako ne suuttimet ku laittaa ne virrat päälle? Jos naksahtaa niin ei mitään häikkää sielä. Cranking settings sieltä saa ne pääle. Jos ne nyt saa ees poiskaa päältä.
Mulla on sielä
Prime Pulse ja
Power Up
Mulla on sielä
Prime Pulse ja
Power Up
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Honda c-rv -08 2.0i
Ne 2 kpl on suuttimien feti eli ne 44 ja toiset oli jotakin takaisinkytkennän fettejä joita ei partcon versiossa oo. Ja ne on ne BDW94. Jos sielä on joitakin muita osia niin ne ei oo minun laittamia. En ole laittanut vastaavia osia yhteenkää mitä oon tehny.
Priming pw source
Priming table jolloin käyttää alempaa starttauksen aikasta karttaa. silloin ei voi asettaa mitään tuohon standard priming pw.
Cranking pulse width temps
valitaan kumpaa lämpöä käyttää starttauksen pw määrittämiseen. mulla on CLT only.
Priming pw source
Priming table jolloin käyttää alempaa starttauksen aikasta karttaa. silloin ei voi asettaa mitään tuohon standard priming pw.
Cranking pulse width temps
valitaan kumpaa lämpöä käyttää starttauksen pw määrittämiseen. mulla on CLT only.
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Honda c-rv -08 2.0i
tuollain on ne fetit ja numerot. ja eikö nuitten fettien vieressä oo transistorit en vaan muista millä numerolla ne oli
http://irc-galleria.net/view.php?nick=a ... =108847110
http://irc-galleria.net/view.php?nick=a ... =108847110
ei nuo asetukset ainakaan auttanut mitään joten pitää vielä odotella ic8 piirit postista ja jos ei sittenkään pelaa niin täytyy keksiä vielä jotaki. mittailin sinne ic 8 piirille menevät virrat ne oli 5 volttia kahteen napaan ja yhteen 12 volttia. sekä fetit mittasin BDW94 näytti kumpikin 4xx ja IRFZ44n näytti kumpikin 1.164 siis diodipuolella mitattuna reunimmaisista jaloista