Toi reg-fuel tuli nyt 4.6 kun laitoin 14.7 s.suhteelle.
Tuossa oli oletuksena 12.5 suhteelle niin laitoin sen mukaan reg.fuel 5.4.
pitää koittaa noita hieroa sitte vielä.
opening time on 1.0
ja pwm 75% ja 25.5ms suuttimet on 10ohm, onko noin hyvä?
Toi wheel decoder on noin:
Trig pos a 3
trig return pos 8
Trig pos b 21
trig return pos 26
Voitko selventää hieman tuota wheel decoder asiaa?

Itseasiassa tuossa ei välttämättä ollut heittoa yhtään, mulla on vähä huono merkki ennakolle niin voi olla että heitto oli myös katsojassa, tarkastan tuon ennakon vielä tarkasti varmasti kohalle.
mitäs haittaa on jos ennakko poikkeaa esim sen 3 astetta asetetusta? niinku siis tietenkin ettei ennakko ole sitä mitä näyttää mutta nakutukset kuunnellaan niin samaan lopputulokseen tullaan vaikka se vähä poikeis toisistaan?
Mistäs löydän tunerstudiossa tuon kiihdytysrikastuksen kun ei nyt sattunut silmään?
Ne vissiin kannattaa laittaa pois kunnes on ve kartta kohdallaan?
Edit: tuossahan tuo vissiin on, tuolaset arvot on tuolla. pitääkö muuttaa säätämisen ajaks johonkin vai onko väliä?
rate volt/s / PW add...
1 / 2
3,7 / 4.9
7,8 / 10.4
15,1 / 15.0
Map tais olla n.1000 rpm tyhjäkäynnillä jotai 40. jos väärin tuon muistan, niin ainakin tuossa 35-50mapin paikkeilla oli täppä tyhjäkäynnillä.
Sellanen juttu että huomasin käyttäessä että laturi ei pelannut ja jännite oli vain 11.7v että sekin voi varmaan vaikuttaa johonki jotain kun jännite nousee aika paljonkin.
mielestäni kone kävi kovinkin nättiä joutokäyntiä, kokeilin muuttaa ve taulukkoa molempiin suuntiin ja tuolla ja n.12 ennakolla käynti oli nättiä.
nyt kun sais kaasuvaijerin ja ahtoputket niin pääsis vähä ajamaan niin näkee paremmin mitä se tekee.
Miten mun pitää nyt tehä toi kun laitan kiinni koneeseen tuon, avaanko tuosta open last projekti ja ja ennen irrottamista save as siihen samaan.? jos kadotan koneelta tai haluan toisella koneella käyttää niin kuinkas saankaan sen koodin avattua mikä on siellä ohjainlaitteessa?
Niinku sanoin, tää tietokone homma ei oo oikee mun alaa