Tuppaa nämä päivitykset harvenemaan sitä mukaan kun vehkeet alkaa toimimaan.
Vielä ei päästä menestystarinoihin mutta lähellä luullakseni aletaan olemaan.
Eli rötääminen ja booaaminen johtui etanolin ominaisuuksista. kylmällä koneella kun viina ei oikein pala. Lämpösenä toimiikin oikein hyvin.
Ennakotkin olivat lampulla tsekattuna juuri sitä mitä ecu väittikin.
Siirtoajo 60km koululle sujui hienosti tekniikan puolesta
Koululla nosturilla tipautin tankin pois vanhan tilalle tankkiin sisälle tuli aito boshin 044 pumppu. (pumppuhan on 2x suurempi vakioon nähden mutta pienellä modauksella siitä tuli alkuperäistyylinen asennus.) 5.5mm syöttölinja vaihtui 8mm etanolin kestävään letkuun. paluu linja oli 4.4mm putkea joka vedettiin samasta 8mm letkusta ainoa pullonkaula jäi paluukiertoon tankin läpivientiin jossa on 20cm pituinen 4mm putki.
Tällä tuskin on oleellisesti merkitystä sillä tyhjäkäynnillähän se eniten ahdistaa

Pumppu pitää muuten pirusti kovempaa meteliä kuin vakio..

Samalla vaihdoin jakopään hihnan + rullat sekä säädettävät nokkapyörät.
Pakonokkaa myöhästettiin 6-astetta (vakionokilla bensalla saatu +15hp/ 20Nm tällä säädöllä)
Vesipumppu osoitti myös olevansa valmis eikä ne rullatkaa ihan terveeltä enään kuulostaneet..
Tämä vähän yllätti kun hihna olisi viimeksi vaihdettu 102tkm kohdalla ja autolla rullattu nyt n. 183tkm
vaihtoväli on 100tkm jota se ei varmasti olisi kestänyt..

Hiihtoloman jälkeen pääsen niputtamaan auton ja testaamaan vieläkö käy nätisti tyhjäkäyntiä

Suositeltaaks hyviä säätäjiä varsinaissuomesta. etanolituntemus olisi iso plussa.
