
Sytkäkivien toiminnan testaus, nyt ongelma bensan kanssa
Moderator: Masi_K
Re: Sytkäkivien toiminnan testaus, nyt ongelma bensan kanssa
No niin. Moottori on taas käynyt ja välillä aika hyvinkin. Seokset on vaan vähän paksulla afr 10.5-11.5 ja tulpat alkaa pimenemään. Nyt tulppien vaihtoon ja kokeilemaan taas
Millasia latausaikoja ootte käyttänyt v6 mondeon motorcraft puolalle? Mulla on nyt cranking dwell 6.0ms, running 3.5 ja discharge period 0.5ms. Ja mitkä tulpanjohdot niihin lukittuu kunnolla?

-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 2
- Joined: Sun Feb 22, 2015 13:56
Re: Sytkäkivien toiminnan testaus, nyt ongelma bensan kanssa
Virittelen uudestaan keskustelua vanhasta jutusta. Eli testasin sytkäkiviä ja sain arvot yli 15kohm. Mittasin sytkäkiven ja resistorin jälkeen plus ja miinus runkoon. Sen jälkeen lamppujohdolla 12v ja saman paikan väliltä. Lamppu paloi kokoajan sekä spark inverted on ja off asetuksilla(going high ja low). Onko tämä puhuttu "sytkälähtö" resistorin jälkeen ts.jalassa?? Sytkäkivi näyttää päällepäin ehjältä. Ongelmana koneessa on, että 2 tulppaa sytyttää ja 2 ei.