Sytkäkivien toiminnan testaus, nyt ongelma bensan kanssa

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

valtsi
Megasquirttaaja
Posts: 26
Joined: Wed Jan 12, 2011 21:37
Location: Harjavalta

Re: Sytkäkivien toiminnan testaus, nyt ongelma bensan kanssa

Post by valtsi »

No niin. Moottori on taas käynyt ja välillä aika hyvinkin. Seokset on vaan vähän paksulla afr 10.5-11.5 ja tulpat alkaa pimenemään. Nyt tulppien vaihtoon ja kokeilemaan taas :D Millasia latausaikoja ootte käyttänyt v6 mondeon motorcraft puolalle? Mulla on nyt cranking dwell 6.0ms, running 3.5 ja discharge period 0.5ms. Ja mitkä tulpanjohdot niihin lukittuu kunnolla?
mjuusitalo86
Megasquirt aloittelija
Posts: 2
Joined: Sun Feb 22, 2015 13:56

Re: Sytkäkivien toiminnan testaus, nyt ongelma bensan kanssa

Post by mjuusitalo86 »

Virittelen uudestaan keskustelua vanhasta jutusta. Eli testasin sytkäkiviä ja sain arvot yli 15kohm. Mittasin sytkäkiven ja resistorin jälkeen plus ja miinus runkoon. Sen jälkeen lamppujohdolla 12v ja saman paikan väliltä. Lamppu paloi kokoajan sekä spark inverted on ja off asetuksilla(going high ja low). Onko tämä puhuttu "sytkälähtö" resistorin jälkeen ts.jalassa?? Sytkäkivi näyttää päällepäin ehjältä. Ongelmana koneessa on, että 2 tulppaa sytyttää ja 2 ei.
Post Reply