Kylmäkäynnistys
Moderator: Masi_K
Eikös dytycyclen pitäisi olla reilusti enemmän.. Minulla käy moottori joutokäynillä sellaisella dytycycle arvolla.Turtana wrote:starttibensa logissa 24.2ms ASe oli 76% gammaE 209% kokonaisuudessaan lämpötila -1c.
viimeinen lämpötila jolla lähtee siististi käymään laakista. Suuttimien dutycycle oli 2%
starttauskierrokset 155rpm/min
Millä koodilla ja mapilla tappelet?
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Ettei sinullakin gamma-E offillalla? Löty sieltä Fuel tableble selectionistasta.Turtana wrote:029Y3 sarjan koodi ja vakio 250kpa mappi, en sitten tiedä kuinka tarkka tuo msms:ndutyty starttaushetkellällä.
kaikki on kuitenkin pelissä nollakelillälltwistedted:
koneessa alennusvaihteellinennen startti ja siitä johtuu hieman pienemmät kierrokset.
Minulla oli ms 1:ssä ON.lla ja sai kyllä hyvin soppaa.
Pulse inj2 during cranking : ON
Sitten skip pulselse asetuksen voi kokeilla laitta vaikkappa 1.
ei ole gammaE offilla, sytkäasetuksissa on skip pulses jo 1kamski wrote:Ettei sinullakin gamma-E offillalla? Löty sieltä Fuel tableble selectionistasta.Turtana wrote:029Y3 sarjan koodi ja vakio 250kpa mappi, en sitten tiedä kuinka tarkka tuo msms:ndutyty starttaushetkellällä.
kaikki on kuitenkin pelissä nollakelillälltwistedted:
koneessa alennusvaihteellinennen startti ja siitä johtuu hieman pienemmät kierrokset.
Minulla oli ms 1:ssä ON.lla ja sai kyllä hyvin soppaa.
Sitten skip pulselse asetuksen voi kokeilla laitta vaikkappa 1.
samalla purkilla ajanut koko kesän vanhalla 1.9l 8v koneella, talvi vaan yllätti megan käyttäjän kun sain uuden koneen keulille.
kuumana kumpikin kone lähtee identtisellä annostuksella käymään. tuota 8v konetta vaan en koskaan ajanut kylmillä keleillä.
Re: Kylmäkäynnistys
Kysysin tässä threadissa jotain mallia ASE asetuksiin.
Minulla 0 kelissä hörähtää ford kun pyöräyttää avaimesta muttei jää pyörimään. Toisen kerran kun toistaa saman jää pyörimään nätisti. Jos joku voisi listata sellaiset hyvät perusasetukset ja minä sitten kokeilen niitä rikastuksia muuttaa väliltä - 40 + 0 kun jokainen konehan on erilainen.
ASE pituus on nyt 5 sekuntia, tosin tuntuu ettei se tosiaan 5 sekuntia pyöri, ennemmin 1-2 sek.
Millaista luokkaa warmupin seos olisi hyvä olla?
Minulla 0 kelissä hörähtää ford kun pyöräyttää avaimesta muttei jää pyörimään. Toisen kerran kun toistaa saman jää pyörimään nätisti. Jos joku voisi listata sellaiset hyvät perusasetukset ja minä sitten kokeilen niitä rikastuksia muuttaa väliltä - 40 + 0 kun jokainen konehan on erilainen.
ASE pituus on nyt 5 sekuntia, tosin tuntuu ettei se tosiaan 5 sekuntia pyöri, ennemmin 1-2 sek.
Millaista luokkaa warmupin seos olisi hyvä olla?
Re: Kylmäkäynnistys