Asensin omaan v8 kikkareeseen läppärungot, säädin ensin kiinteellä paineella kartat kohalle. Toimi niin hyvin kun voi, paitsi ei saannut pakokaasupäästöjä kohilleen. Noh laitoin sitten piruuttanu alipaineet säätimelle, ja kas kummaa sai meneen päästöistä läpi. Ei ruiskutusajan ohjelmoiti auttanut yksistään. Liekö sitten suuttimet huonontaneet (pisaroitunut tai jotain) sumukuviota ilman alipainetta tyhjäkäynnillä kun paine ollut 3.8bar nyt 3.5sijasta.? Vai sattuko vaan mittauslaitteelle hyvä päivä.?
Harisen Seppo ja tatechkin kaveri suositteli kiinteää painetta. Sanoivat vaan että ruiskullahan se tarvittava ruoka sinne annetaan.
Tiedä sit? Meinasin itse pitää alipaineet toistaseksi tuolla. Ja moottorijarrutuksessa menee pikkusen laihemmalle kun alipaine kasvaa vs kiinteä. (ei ole syötön katkasu ruiskussa käytössä, paikat kolisee rumasti kun tulee syötöt takas, ja kun käyttökierrosalue niin kapea)
bensanpaine kysymys.
Moderator: Masi_K
Re: bensanpaine kysymys.
Liian korkea paine aiheutti sen että suuttimesta tuli pienimmilläänkin liian paljon tavaraa. Kaiken toiminnan kannalta on tärkeää että paine olisi vakio suuttimen yli jokaisessa tilanteessa. Se onnistuu ainostaan kytkemällä se alipaineletku kiinni
.
Vaikea uskoa että noinkin kokeneet nimet olisivat vääriä ohjeita antaneet? Tai sitten tarinasta jäi osa kuulematta..
EDIT: Tai ehkä kuuntelija on käsittänyt väärin. Luultavasti suosittelivat kiinteän paineen säädintä. Ei siis kertovaa säädintä.

Vaikea uskoa että noinkin kokeneet nimet olisivat vääriä ohjeita antaneet? Tai sitten tarinasta jäi osa kuulematta..
EDIT: Tai ehkä kuuntelija on käsittänyt väärin. Luultavasti suosittelivat kiinteän paineen säädintä. Ei siis kertovaa säädintä.