Moro. Pari juttua mitä olen huomannut:
Kapee kaistalla ei tee turboautossa mitään kun suuret pakolämmöt tai siis lämpötilan vaihtelut aiheuttaa o2 jännitteen muuttumisen vaikka seossuhde ei muuttuiskaan. Lisäksi ei se anturi kestä edes kovia lämpöjä, 3 olen rikkonut.
Autotunea voi käyttää apuna myös käsisäädöissä, laita step 0% ja autotune päälle niin rasti liikkuu kartalla kokoajan lähimpään kohtaan ja seosta voi muuttaa itse nuolinäppäimillä.
Imulämpötilan anturi täytyy laittaa niin kun tossa oli puhetta cooleriin kiinni tai sit ottaa sen kokonaan pois käytöstä. Turhaan se muuten sotkee.
lamdasäätö
Moderator: Masi_K
Re: Säätämistä
Öööö. Siis näinhän se on aina tehnyt jo ennen kuin autotune tuli. Olisko ollut "f" tai "g" napista.cybo wrote: Autotunea voi käyttää apuna myös käsisäädöissä, laita step 0% ja autotune päälle niin rasti liikkuu kartalla kokoajan lähimpään kohtaan ja seosta voi muuttaa itse nuolinäppäimillä.
Re: Säätämistä
Mä olen alotellut tätä käyttöä vasta muutama viikko sitten joten ei oo oikeen tietoa autotunea edeltävältä ajalta.JesseT wrote:Öööö. Siis näinhän se on aina tehnyt jo ennen kuin autotune tuli. Olisko ollut "f" tai "g" napista.cybo wrote: Autotunea voi käyttää apuna myös käsisäädöissä, laita step 0% ja autotune päälle niin rasti liikkuu kartalla kokoajan lähimpään kohtaan ja seosta voi muuttaa itse nuolinäppäimillä.
Mä oon tota autotunea koittanut saada ymmärtämään mitä mä haluaisin mutta sen kanssa kun tekee kartan niin se on aikas vuoristoista. Tuntuu että kokoajan mennään +1% -1%. Hyvä apu se kyllä on kun ajelee läppäri sylissä niin jää edes toinen käsi rattiin

Re: Säätämistä
No kerro toki meillekin, niin voidaan auttaa.cybo wrote:Mä oon tota autotunea koittanut saada ymmärtämään mitä mä haluaisin