lamdasäätö

Megasquirtin säätäminen

Moderator: Masi_K

cybo
Megasquirttaaja

Säätämistä

Post by cybo »

Moro. Pari juttua mitä olen huomannut:
Kapee kaistalla ei tee turboautossa mitään kun suuret pakolämmöt tai siis lämpötilan vaihtelut aiheuttaa o2 jännitteen muuttumisen vaikka seossuhde ei muuttuiskaan. Lisäksi ei se anturi kestä edes kovia lämpöjä, 3 olen rikkonut.

Autotunea voi käyttää apuna myös käsisäädöissä, laita step 0% ja autotune päälle niin rasti liikkuu kartalla kokoajan lähimpään kohtaan ja seosta voi muuttaa itse nuolinäppäimillä.

Imulämpötilan anturi täytyy laittaa niin kun tossa oli puhetta cooleriin kiinni tai sit ottaa sen kokonaan pois käytöstä. Turhaan se muuten sotkee.
JesseT
Kokenut Megasquirttaaja

Re: Säätämistä

Post by JesseT »

cybo wrote: Autotunea voi käyttää apuna myös käsisäädöissä, laita step 0% ja autotune päälle niin rasti liikkuu kartalla kokoajan lähimpään kohtaan ja seosta voi muuttaa itse nuolinäppäimillä.
Öööö. Siis näinhän se on aina tehnyt jo ennen kuin autotune tuli. Olisko ollut "f" tai "g" napista.
SamiH
Kokenut Megasquirttaaja

Post by SamiH »

G seuraa pistettä kokoajan, F hyppää pisteen sen hetkiseen paikkaan.

Q ja W näppäimillä voi myös laihentaa tai rikastaa seosta, nuolinäppäimien lisäksi.

M ja N näppäimillä saa 3D karttaa pyöriteltyä haluamaansa asentoon. Melko turha toiminto tosin.
KariM
Megailija

Post by KariM »

...Ja Z:lla saa vaihdettua 3D / 2D -näkymien välillä, käyttökelpoinen esim. sellaisen sytkäkartan kohdalla jossa suuren kuormituksen pienet ennakot tahtovat jäädä etualan korkeiden ennakoiden taakse piiloon.
cybo
Megasquirttaaja

Post by cybo »

JesseT wrote:
cybo wrote: Autotunea voi käyttää apuna myös käsisäädöissä, laita step 0% ja autotune päälle niin rasti liikkuu kartalla kokoajan lähimpään kohtaan ja seosta voi muuttaa itse nuolinäppäimillä.
Öööö. Siis näinhän se on aina tehnyt jo ennen kuin autotune tuli. Olisko ollut "f" tai "g" napista.
Mä olen alotellut tätä käyttöä vasta muutama viikko sitten joten ei oo oikeen tietoa autotunea edeltävältä ajalta.

Mä oon tota autotunea koittanut saada ymmärtämään mitä mä haluaisin mutta sen kanssa kun tekee kartan niin se on aikas vuoristoista. Tuntuu että kokoajan mennään +1% -1%. Hyvä apu se kyllä on kun ajelee läppäri sylissä niin jää edes toinen käsi rattiin :)
JesseT
Kokenut Megasquirttaaja

Post by JesseT »

cybo wrote:Mä oon tota autotunea koittanut saada ymmärtämään mitä mä haluaisin
No kerro toki meillekin, niin voidaan auttaa.
Post Reply