Sytytys MSnS extra + Hukkakipinäpuola

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

MikZ
Megasquirttaaja

Post by MikZ »

Mulla on ainakin nyt kytketty näitten kuvien mukaan ja toimii ainakin sen verran että kierroslukutieto tulee. Vakiosytkä on vielä käytössä. Mulla on kampuran päässä kolme tappia joita tunnistellaan wheel decoder moodissa.

Alkuun oli ongelmia ettei tullut kierroslukua megalle, tai näytteli ihan liian pientä lukua, korjaantui kun vaihtelin eri softia. 25jotain softalla ei sanonut mitään, 24s9:llä lähti välillä käyntiin ja nyt tolla uusimmalla toimii ihan koko ajan ilman ongelmia.

Saas nähdä mitä ongelmia tulee kun kytken ton vielä ohjaamaan noita puolia.
qorba
Megasquirt aloittelija

Post by qorba »

eli kyseessä ei ole ford merkkinen auto mutta jos minulla on noi kaikki tarvittavat osat tuohon omaan mega edis4 projektiin että saan ton hukkakipinän laitettua siihen...puola,36-1 hampainen pyörä ja vr anturi niin saanko ton järjästelmän toimiin (kysymys kuuluukin) ETTÄ jos käyn hakeen romikselta tollasen edisin oman edismoduulin eli syttöyksikön ja kytken sen miten aiemmissa kommenteissa oli se edis järjästelmä kaava niin tarviiko siihen tehdä muuta??mutta jos laitan normi bochin syttöyksiköllä vr anturilla niin tarviiko siihen tehä tuota modia mikä hall anturille mainittiin tuola aiemmin???
Post Reply