Page 2 of 2
Posted: Sun Aug 08, 2010 8:44
by j.kangas
Bokseja edelleen saatavilla.
Posted: Thu Aug 19, 2010 20:43
by MTR-84
Onko näitä saatavilla 5 sylinterisiin?
Posted: Fri Aug 20, 2010 10:06
by j.kangas
Vastailtu yv:llä.
Posted: Sun Aug 22, 2010 20:28
by kvisti
sait YV:tä
ecuu eskoon
Posted: Tue Aug 31, 2010 23:11
by Susa
Hei!
täällä taas noviisi..mutta kiehtovalta vaikuttaa..tarttisin ohjausboxin -98 1.8 eskoon..vaihdan nokat jne..löytyiskö sulta? entäs ku mul on sisänen edis nykyses ecus..eli puuttuu se ulkonen EDIS4-moduli..tarvitaanko sitä? Kaikki apu on erittäin tervetullut^^
Kiitos!
tarvii ms2
Posted: Thu Sep 02, 2010 12:54
by sined
moi, oon aika aloittelija näitten megojen kanssa mut minkä hintai tollai olis piuhoineen jne. ja sitte löytyiskö sulta sellasta poksia mikä menis suoraan escortti rs turboon -87
Suunnittelen Bmw 525 i -91 6 -kone M50B25 turbottamista!
Posted: Wed Sep 15, 2010 21:26
by bmw525i
Moi, olen aika aloittelija näitten megojen kanssa,
mut suunnittelen suora 6 M50B25 turbottamista ja tavoite olis
siinä 500-650 Hp korvilla n. 1 kilon paineilla..
Joten mitä Megaa suosittelet ja mitä sytkä boxia ?? Hinta kaikille hiluille ??
Mitä suosittelet koneesta itsestään vaihtaan kun se on 317500 Km ajettu ??
Aloittelija / Tietämätön

Ai niin unohdin sanoa että !!
Posted: Wed Sep 15, 2010 21:33
by bmw525i
Ai niin unohdin sanoa että mulla on Bmw 525 i -91
siinä joku lastu josta ei tietoa mikä ,
kun en uskaltanut avaa sitä boxia kokonaan auki kun se on ainut kappale..
kiertää yli 7000 Rpm mittarin mukaan.

Posted: Thu Sep 16, 2010 7:43
by j.kangas
Vastailtu yv:llä.
moro.
Posted: Wed Sep 22, 2010 18:26
by viitjo93
laittelin YV:tä
Posted: Thu Oct 21, 2010 15:43
by Masa V
Laitoin sulle s-postia

Posted: Tue Nov 16, 2010 11:34
by j.kangas
Edelleen saatavilla, ms1v2.2 240€, ms1v3.0 285€ ja ms2v3.0 350€ + lähetyskulut.
Posted: Mon Dec 06, 2010 14:07
by mikoh
Moro! Paljon maksaisi ja minkälainen sopisi mun projektiin, sillä tarvisi ohjata ruiskua ja sytkää (hukkakipinäpuola) ja turbo vehkeestä on kyse?
ja 4 sylinteriseen tulee.
Posted: Mon Jan 10, 2011 11:04
by j.kangas
Edelleen saatavilla.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Tue Feb 22, 2011 9:54
by N.O.S
Täälläkin olisi mega hiukka uusi tuttavuus. Saisinko hintatietoa boxista mikä kävisi chevyn 5.0 tpi (lb9) v8 koneeseen. eli ruiskunohjaus, sytytys yms tarvittavat vermeet. Ahtoja ei tähän moottoriin tule.
-N.O.S-
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Tue Feb 22, 2011 14:43
by j.kangas
Vastailtu yv:llä.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Sun Mar 06, 2011 0:29
by Hårdi
Morjesta..
Liityin foorumille ja heti tyhmiä kyselemään. Eli tarkoitus vaihtaa w124 M102 koneen Ke-jetronic ruisku megaan ja aivan noviisina kysynkin että mitä kaikkea tarviin mekaanisesta sähköseen siirtymiseen? Osaatko sanoa?
Ja mihin kaikkeen riittää tämä MS1 V2.2?
Kiitti jos vastailet
Hårdi
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Thu Mar 17, 2011 22:27
by heikki1982
j.kangas wrote:Valmiiksi kasattu ja toimivaksi testattu ms1 v2.2. Kasattu diyautotunen sarjasta, edis4 modilla, saa myös muilla sytkä muutoksilla, 1,5 bar mapilla. Boxissa tällä hetkellä extra koodi, voin tarvittaessa laittaa myös hi-res koodin.
Mukaan löytyy myös johtosarjan liitin, ohjelmointikaapeli, kytkentäkaavio ja ohjelmat sisältävä cd.
Hinta 250€ + lähetyskulut
4 bar:in map 35€
Sytkäkivet 10€ kpl
Saatavana myös MS1 V3.0 ja MS2 V3.0 Noin 2-3 vk toimitusaika.
Parhaiten tavoittaa yv:llä tai
jaakko.kangas@suomi24.fi
Päivää.
Aluksi sanon sen, että en tiedä "megasta" muuta kuin et se on säädettävä ruisku. Käsittääkseni samantapainen kuin suomalainen Hestec, mutta miksi hinta on yli 1000 euroa halvempi ?
Voisiko joku antaa linkkejä mistä saan tietoa ?
Voisin ostaa tuollaisen Opel Astra 1,6 8v vuosimalli 1995 autoon ?
Mitä hyötyä siitä on vakioruiskuun verrattuna ???

Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Sat Mar 19, 2011 9:50
by tty
heikki1982 wrote:
Voisiko joku antaa linkkejä mistä saan tietoa ?

viewforum.php?f=15
viewtopic.php?f=2&t=6887
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Thu Mar 31, 2011 9:41
by opelix
Terve
Tarttis opelin (cih) le-jetronic:kiin ruiskun ja sytkän ohjaukseen megan, ahot pyörii about 1.5bar mitä suosittelet itellä ei vielä kovin palio oo tietoa näistä..?
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Thu Mar 31, 2011 10:23
by j.kangas
Vastailtu yv:llä, bokseja edelleen saatavilla.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Wed Apr 06, 2011 15:37
by nanar
no niin eli tarttis megan:n omaan projektiin, tarkoitus olisi turbottaa bmw 535 e34 motronic boksilla? Näissä mega hommissa kun olen vielä noviisi niin apua tarvitaan että mitä kaikkea tarvitaan vielä lisäksi, antureita yms. voin antaa myös lisätietoa omasta projektista yv:llä jotta saadaan asiat etenemään ...
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Wed Aug 17, 2011 13:53
by j.kangas
Kysele tarjouksia.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Sun Aug 21, 2011 19:21
by aavikko-mursu
Tervehdys!
Mitäs tuollanen MS2 V3.0 muokattuna ymmärtämään mitsubishin Cas anturia. Turbo Galanttiin tulossa, jossa 4g63 moottori.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Mon Aug 22, 2011 10:55
by j.kangas
Vastailtu yv:llä.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Mon Sep 12, 2011 23:45
by Roope-
Laitoin yv.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Tue Sep 13, 2011 10:42
by j.kangas
Vastailtu yv:llä.
Kysele syystarjouksia.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Posted: Wed Nov 16, 2011 14:01
by j.kangas
Edelleen saatavilla.