Page 2 of 2

Posted: Fri Nov 05, 2010 19:34
by Vauhtivaunu
Ei se täysi mahdottomuus ole että triggerikiekko olisi laitettu sinne vauhtipyörälle. Volvoissa asia on ratkaistu juuri sillä tavalla.

Silti vaikka triggeröinti olisi vauhtipyörällä, on asetukset, anturointi ja toiminta samanlaista.

Silti vielä..

Posted: Fri Nov 05, 2010 19:44
by LuomuTeurastaja
Mut jos se tosiaan ois siellä vahtipyrän ohella ni vaikka ne on kolme johtosia ni meinaakko että kyseessä ois silti vr eikä hall? Mistäs saan varmuuden?

Re: Silti vielä..

Posted: Fri Nov 05, 2010 19:53
by Vauhtivaunu
LuomuTeurastaja wrote:Mut jos se tosiaan ois siellä vahtipyrän ohella ni vaikka ne on kolme johtosia ni meinaakko että kyseessä ois silti vr eikä hall? Mistäs saan varmuuden?
Otappa siitä alkuperäisestä motronicista se 10-numeroinen boschin koodi ylös niin jäljitetään.

Bemareissa en kyllä ole törmännyt kuin vr-antureihin ja aika monta BMW:tä on tullut squirtattua. Hall-anturit lukemassa noita triggeripyöriä on yleistyneet vasta jossain 90-luvun puolivälissä.

Selvä.

Posted: Fri Nov 05, 2010 20:00
by LuomuTeurastaja
Joo pitääpä lähteä käymäs verstaalla hakemassa boksi. Kiitokset vaivannäöstä!

täs ois se numero

Posted: Fri Nov 05, 2010 20:55
by LuomuTeurastaja
0 261 200 027

tämmööne

Posted: Sat Nov 06, 2010 10:09
by LuomuTeurastaja
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05

Tuossa se anturi ois jota mulla on kaks vieri vieres vahtipyörän luona. Ilmeisesti toisesta menee tieto motronic:iin ja toisesta tuonne idle speed control unittiin, eli toho toiseen boksiin. Mutta sitä ei tuolla realoem sivulla kerrota, että onko kysees vr vaiko hall.

Re: Silti vielä..

Posted: Sat Nov 06, 2010 13:09
by Benkku
LuomuTeurastaja wrote:Mut jos se tosiaan ois siellä vahtipyrän ohella ni vaikka ne on kolme johtosia ni meinaakko että kyseessä ois silti vr eikä hall? Mistäs saan varmuuden?
Kyseisissä M20 sarjan moottoreissa kampikulmatunnistin on VR-tyyppinen.