Page 2 of 4
Posted: Fri Mar 23, 2007 17:59
by Ke20
Jokos on käyttökokemuksia tuosta PLX SM-AFR laitteesta megan kanssa? Hinta ainakin paketilla kohdallaan.. Entäs nopeus verrattuna Innovaten tuotteisiin?
Posted: Fri Mar 23, 2007 19:14
by antonmies
Siinä on sama mittauselektroniikka ja antojen kytkentä kuin M-250, M-300, (M-500), R300 ja R-500 -malleissa, eli yhteensopivuus on sama kuin edeltäjillä.
Posted: Sun Mar 25, 2007 9:38
by Suppari
Ke20 wrote:Jokos on käyttökokemuksia tuosta PLX SM-AFR laitteesta megan kanssa? Hinta ainakin paketilla kohdallaan.. Entäs nopeus verrattuna Innovaten tuotteisiin?
On,toimii kuten kuuluukin,ja reagoi tarpeeksi nopeasti mielestäni,ei ongelmia.Megatunesta valittuna innovate 0-5v 10-20afr muistaakseni.Suosittelen.
Posted: Sun Mar 25, 2007 19:47
by Ke20
Se on sit laitettava yks sellanen kohta puoliin tilaukseen

Posted: Mon Mar 26, 2007 18:50
by Suppari
Ke20 wrote:Se on sit laitettava yks sellanen kohta puoliin tilaukseen

Ei huono valinta,katso vain tarkkaan mistä tilaat.
Posted: Tue Mar 27, 2007 19:46
by Terppis
Tuli itekki tollanen PLX:n paketti hommattua. Sanokaas ny joku, että pitääkö siitä analog lähdöstä kytkee se yks pinni maahan? Ku missään ei oikee lue, että pitää mutta silti niissä kaavioissa sen pinnin kohdalla lukee GROUND. Vai tuleeko kaikki maadotukset sen päävirran kautta? Sen ymmärsin, että sille mittarille ei tartte kytkee maata, ellei haluu tutkia lambda- arvoja. Ja sitte, ku setin mukana tulee ne kaks kondensaattoria?, tartteeko sellasta käyttää siinä megalle lähtevässä lähdössä, vai mitä varten ne ylipäänsä on setissä mukana?
Posted: Wed Mar 28, 2007 19:48
by Suppari
En kytkenyt maata siitä pienestä liittimestä,ja toimii.Oliskohan se mittarin maa?
Kondensaattoreita en myöskään kytkenyt.
Posted: Tue May 08, 2007 8:28
by Teeli
Olisiko ehdotuksia mistä tuollainen PLX SM-AFR kannattaa tilata? Harisella näytti hinta olevan 220€ ja jenkkilässä 195$. Mistä te olette tilanneet?
Posted: Tue May 08, 2007 19:02
by petski3
Teeli wrote:Olisiko ehdotuksia mistä tuollainen PLX SM-AFR kannattaa tilata? Harisella näytti hinta olevan 220€ ja jenkkilässä 195$. Mistä te olette tilanneet?
www.hevosvoima.com on maahantuoja eli eiköhän sieltä sopuhintaan irtoa...
Posted: Sat Jun 02, 2007 2:11
by jukkis79
En suosittele plx:n ostoo mistään paikasta! Säätäminen o helpompaa persdynolla ku valmiiks rikkinäisellä ihan paskalla plx-anaali mittarilla.
t. melkein kolmesataa köyhempi hyväuskoinen harrastaja.
ps. juokaa ennemmin nekin rahat jotka meinasitte sijoittaa tuohon romuun!!
Posted: Sat Jun 02, 2007 19:21
by antonmies
jukkis79 wrote:En suosittele plx:n ostoo mistään paikasta! Säätäminen o helpompaa persdynolla ku valmiiks rikkinäisellä ihan paskalla plx-anaali mittarilla.
t. melkein kolmesataa köyhempi hyväuskoinen harrastaja.
ps. juokaa ennemmin nekin rahat jotka meinasitte sijoittaa tuohon romuun!!
Kiitos palautteesta ja tavasta kertoa se.
Tähän mennessä PLX SM-AFR+DM5 mittaripaketteja on myyty lähemmäksi 100kpl ja takuuasioita on tullut tähän mennessä vastaan 4kpl, joista 3kpl on ollut DOA. Ja kuten moni (ehkä) tietää, PLX:llä on pitkät toimitusajat ja se vaikuttaa valitettavasti myös takuukäsittelyyn.
Sen voin vakuuttaa, että saat purkkisi seuraavan varastokuorman yhteydessä. Kuorman piti lähteä 25.5., mutta lähteekin ilmeisesti kesäkuun 2.lla viikolla, eli ei ole kivaa pöydän tälläkään puolella, kun on tuhansia euroja kiinni tilauksessa, eikä toimitusajankohta ole varma.
Anton Murola
hevosvoima.com
Posted: Sat Jun 02, 2007 21:22
by jukkis79
Ei mulla oo mitään henkilökohtasta tavaran myyjää/maahantuojaa vastaan, mietítyttää ihan oikeesti, tää mun tuuri saada aina paskaa käteen ja se et ei ookaan koko planeetalla uutta toimivaa vempainta antaa rikkinäisen tilalle.
Olin sopinu kaverin,joka asuu 200km:n päässä et säädetään auto tänään jonkunlaisiin säätöihin ennenku se menee viikon päästä penkkiin. Vitutti eile ku tuon viestin laitoin niin paljo, et oli ihan sama oliko palaute asiallista vai ei!! Mut ei siinä mitään, saati auto suht hyviin säätöihin ihan persdynolla ilman sitä mittariaki. Mulle on aivan sama nyt tässä vaiheessa et millon se purkki tulee/jos tulee. Jotain jenkeistä tilattua tavaraa oon joutunu itekkin oottaa jälkitoimituksessa jo toista vuotta, eikä oo näkyny vieläkään. Liekö ruvenneet ees vielä malmia louhimaan mistä meinaavat osat tehdä. Toivottavasti sinä saat tilaamas tavarat nopeemmin.
t.jukkis
Posted: Sat Jun 02, 2007 21:44
by tonip
jukkis79 wrote:En suosittele plx:n ostoo mistään paikasta! Säätäminen o helpompaa persdynolla ku valmiiks rikkinäisellä ihan paskalla plx-anaali mittarilla.
t. melkein kolmesataa köyhempi hyväuskoinen harrastaja.
ps. juokaa ennemmin nekin rahat jotka meinasitte sijoittaa tuohon romuun!!
kunnon tollo valittaja.
toivottavasti menee sun juttus myyjän korviin, joka kirjottais nimes tänne.....
nähtäis kelle ei kannata enään myydä mitään
melkein vois veikata et joku innovaten myyjä asialla
joutuu googlettaan huomenna et kuka tommosen nimimerkin takana oikeen majailee
Posted: Sat Jun 02, 2007 21:56
by tonip
jukkis79@luukku.com tai 050-5323873 joku nissani hemmo asialla sit kuitenki vaan kajaanista, hieman jenkki linttojakin harrastanu .
edit. googletinkin heti vähä

Posted: Sat Jun 02, 2007 22:33
by jukkis79
Mulle on aivan sama kenen korviin menee! Anton kyllä varmaan kans osas yhistää kuka tollo täällä kajaanissa valittaa. Mittarin tilasin virtalan ristolta, vaikka sillä keltä mittarin ostin ei oo mitään väliä. Rikki mikä rikki!
Laita tonip. kans oma numero näytille ni voidaan soitella, tai ei oikeestaan tarvii saa mullekin soittaa numeronhan sä laitoitkin jo tuohon näytillä.
ps. osatoimittajat ei tästä maasta lopu!! aivan sama vaikka kuin moni lopettas tavaran myynnin mulle.
t.jukkis
www.innovate.com
Posted: Sun Jun 03, 2007 1:46
by jukkis79
Oli vielä pakko oikasta ettei mee nissan kaverin piikkiin mikä löytyy googlettamalla samalla nimimerkillä. kaikki muu tonip:n kommenteista meni oiken mut tuo nissan harrastaja mikä tällä nimimerkillä löytyy o eri hemmo.
tervisin
chevy,kupla,datsun,ural,mb,suzuki pv,rc-auto,turbo, bloweri,megasquirt, harrasteradiot. jne. harrastaja jukkis! Löytääkö google muuta? Niin saisin kaikki persoonat selvitettyä.
t.jukkis
Posted: Mon Jun 11, 2007 20:26
by Rydäri
Sain vihdoinkin kyseisen laitteen eli M250 + PLX:n oma ledimittari kytkettyä tuohon omaan ajopeliin.
Täytyy sanoa että hieman yllätyin kun luulin sen näyttävän lukemia hieman rauhallisempaan tahtiin,mutta nyt ei kunnolla kerkiä lukea mitä näytöllä lukee.
Heti käynnistyksen jälkeen se näyttää 14.70 kuten kaiketi pitääkin kun kaikki tulee boxin kartalta.
Kun kone lämpiää lisää ja ruvetaan saamaan tietoa moottorin antureilta ja lambdakorjaus rupeaa toimimaan,niin rupeavat numerot vaihtumaan sellaisella nopeudella ettei perässä pysy sitä mukaan kun ECM säätää seoksia laihemmalle ja rikkaammalle...kuuluukos sen noin tehdä ?
Niin autohan on katalysaattoripeli ja vakio boxi ohjaa modattua 8-piste ruuttaa kyseiseen autoon tehdyllä custom-lastulla.
Syy miksi laajakaistan laitoin kiinni on,että tarkoitus on asentaa seuraavaksi ohjelmoitava "aivolaatikko" vakion ECM:n tilalle ja ajattelin hieman ensin tutustua WB:n toimintaan ja mitä sen kuuluu näyttää missäkin tilanteessa...kovasti vaan näyttää sekavalta tollasena.
Digitaalinen yleismittarikin seilaa ihan samalla tavalla...tosin täytyy sanoa että ihan oikeanlaisia lukemia suuruusluokaltaan molemmat toki näyttävät,mutta vauhti vain on hurjan nopea.
Noissa eri WB-lambdojen esittelyvideoissa lukemat ovat paljon rauhallisempia ja niitä kerkiää jopa lukemaankin...johtuisiko siitä kun jätin ne PLX:n paketin kanteen teipatut punaset "knöölit" mitä liekin asentamatta rungon ja NB / WB lähtöjen väliin ???
Tyhmiin kysymyksiin odotetaan viisaampia vastauksia...

Posted: Fri Jun 15, 2007 17:49
by jushi69
minkälaisia asetuksia ootte käyttäny tolla PLX SM-AFR lambdalla?
Posted: Fri Jun 15, 2007 20:03
by jukkis79
Uusi "purkki" saapui tänään. Näyttää toimivan

Kiitos odotettua nopeemmasta toimituksesta! Jospa tuota huomenna pääsee testaamaan ajossa, ni näkee miten toimii käytännössä. Paikallaan käytellessä tuntuu ainakin reagoivan tosi nopeesti.
t.Kunnon tollo valittaja, kajaanista.
Posted: Fri Jun 15, 2007 23:21
by antonmies
Hieno homma, et oot tyytyväinen, vaikka homma menikin alkuun persiilleen!
t:Anton
hevosvoima.com
Posted: Sat Jun 16, 2007 21:26
by marsu
Täältäkin ihan positiivisia kokemuksia. ainoastaan DM-5 mittarin toiminta ihmetyttää. Välillä näyttää ihan oikein ecuun verrattuna välillä taas ei mitään, ja äsken näytti seos suhteeksi 90:1 samaan aikaan eculla 14.5:1
Onko normaalia?. Kytkennät on oikein ainoastaan ne Noice filtterit puuttuu välistä, ei niitten pitäisi vaikuttaa siihen et mittari on täysin mykkä 5min ja sit
taas toimii.
Posted: Sun Jun 17, 2007 13:40
by timppav6
Täälä ollaan tyytyväisiä PLX:n toimintaan ja myös maahantuojaankin.
T:V6 24v(alle 3000cc) 0,57 paineella 604nm/4480rpm

Posted: Thu Jun 28, 2007 7:41
by Octanis
En halua millään tavalla masentaa plx:n ostaneita mutta kannattaa varmaan silti vilkaista tämä:
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... /index.php
Posted: Thu Jun 28, 2007 19:33
by risu
tonip wrote:kunnon tollo valittaja.
toivottavasti menee sun juttus myyjän korviin, joka kirjottais nimes tänne.....
nähtäis kelle ei kannata enään myydä mitään
melkein vois veikata et joku innovaten myyjä asialla
joutuu googlettaan huomenna et kuka tommosen nimimerkin takana oikeen majailee
Hah, et sitten kehdannut omalla nimimerkillä aukoa vaan piti oikein luoda uusi? Meit on moneen junaan.
Posted: Sun Jul 01, 2007 21:22
by miki
eilen asennettu ahdettuun moottoriin plx megan rinnalle ja jokseenkin tyytyväisiä toimintaan.++
Posted: Mon Jul 02, 2007 9:41
by cockjerry
Accuracy +/- 1.00AFR PLXllä
Ei mullakaan mitään vastaan oo ko. tuotetta, mutta toi on jo aika iso toleranssi. Muistuttaa jo kapeakaistaa tarkkuudessa.
Vs. innovatessa 0.10AFR tarkkuus ja nopein vasteaika. 10x tarkempi kuin PLX.
Posted: Mon Jul 02, 2007 13:22
by ArttuH
Aika isoja eroja olivat tosiaan saaneet tuossa testissä. Itse olin kuvitellut eri merkkisten kapineiden olevan varsin lähellä toisiaan tarkkuudessa ja nopeudessa. Lisäksi tuo kalibroinnin merkitys oli myös ihan mielenkiintoinen havainto.
Posted: Tue Jul 03, 2007 10:46
by miki
ompa tosiaankin isolla toleranssilla.oliskohan laitettava samantien myyntiin

pientä epä tarkuutta huomasinkin megan ja mittarin välillä testilenkillä ,kumminkin autoa säädetty dynossa toisella wb:llä jossain teksteissä painottivat tuon anturin kalibroinnista,mitenkähän tuon plx:n kanssa ? innovate on ilmeisesti itse kalibroiva
Posted: Thu Jul 19, 2007 8:00
by Benkku
Niinpä.
Ja tätä voisi nimittää 'damage controlliksi'
http://www.plxdevices.com/forum/viewtopic.php?t=1312
Faktahan on, että kyseisessä testissä kaikille laitteistoille tehtiin vertailukaasu jne. proseduurit samalla lailla.
Toki ehkä hiukan ajattelemattomasti eli olisivat ruuvanneet anturit pitkään putkeen jonne vertailukaasu johdettu jne.
Kannattaa lukea myöskin MikeKojiman 07/06/07 03:01pm postaama vastine.
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... index2.php
Metodia voi vaikka jokainen 'ihan itse' kokeilla. Tarjoa anturille nestekaasupolttimen suuttimesta saturaatio annos, sulje kaasu ja jäpitä mittarin vieressä vaikkapa 2 minuuttia.
Tietty pitää huomioida myös eri tuotteiden kyky (sen toisen aiemmin dissatun esimerkiksi suhteessa tässä ketjussa käsiteltyyn) vastata anturin ikääntymiseen.
Ps. Jokohan manuaalista on kilpailevien tuotteiden dissaus poistettu ?
Posted: Tue Aug 12, 2008 20:43
by moikki
Rupes mulla tuo plx näyttämään kokoajan 14.6 seosta(seilaa aavistuksen 14.5-14.7), liekkö vika anturissa vai boksissa?