Tuon hinnan pitämiseksi kurissa mä yritinkin tässä etsiä koodausapuja.risu wrote:Onkos ton 9210:n näyttö muuten valaistu? Ainakaan sen ekan kommarin näyttö ei ollu, autokäytössä aika nihkeetä jos ei näe hämärässä. Ja eihän se kommari oo ku prossu ja näyttö vasta, pitäs olla erilliset AD-muuntimetkin eri tuloille. Mitä hintaan tulee niin must jos jengi myy pokkana 80-100e perinteistä 20ledistä lambda-näyttöä joka on tiiliskiven kokonen niin tän tyyppisestä sovelluksesta hinta ei oo posketon. Kukin voi miettiä miten kauan aikaa kehitystyöhön menee, eikä kukaan ilmasiksikaan noita jaksa kasata. Jos työtunneille laskis todellisen palkan ni hinta ois jotain ihan muuta..kaikkivaltias wrote:ihan jees sinänsä mutta tuohon hintaan saa esim 9210 kommarin, joka ei vaatisi enää kuin softan jotta saisi toimivan ja tyylikkään näytön kaaraan.
Olen itse koodannut toimintaan AD-muuntimet, rs232-liitännän ja LCD näytön tuosta prossusta. Pitäis ruveta nyt sitten katselemaan tota yhteyttä megaan kuhan kerkeää. Ja kun en ole mikään koodivelho niin..

Tollaset "teen tämän vanhasta lenkkitossusta" projektit sopii yksittäisiin, muttakun 25 tyyppiä sen haluaa niin saatavuus voi ruveta olemaan ongelma.
T. Pasi