Page 5 of 5
Posted: Fri Apr 24, 2009 5:57
by jani
katoppa että terminaattori plugi on oikein ja megan asetukset kohalleensa
Posted: Tue Apr 28, 2009 14:34
by heikki.i
Nyt sain yhteyden ku laitoin suoraan akulta sulakkeen kans virran, rele siinä oli se rajoitin ja muutamaan kertaan sai pistää virrat uudelleen päälle ni sit rupes saamaan yhteytä

terve
Posted: Fri May 08, 2009 10:12
by mikko__
Lainaan vähän tätä aihetta kyselläkseni turhia

Mistäs olette ostaneet noita innovaten tuotteita? itse olisin ostamassa tuommosta innovaten pakettia kun 3781, Sisältäs mittarin,laajakaistalambdan,ohjaimen ja kaapelit yms. hinta on aika huima 329 €, voisikos tuollasen paketin toteuttaa halvemmalla? (jollain muulla merkillä tai jos vaihtaisi tuon mittari halvempaan, mittarin hinta pelkästään taisi olla 229€...) mut kertokaa jos ois jotain valmiita ideoita!
Mikko
Posted: Fri May 08, 2009 16:39
by JaniM
vpv-motorracing Tampere
Posted: Sun Aug 09, 2009 14:34
by ladaraider
itse ostin veku.netistä, hinta 195€ + mittari lisähintaan.
http://www.veku.net/product_info.php?cP ... cts_id=518
Posted: Sun Aug 09, 2009 15:57
by Jasen2624
Omasta mielestä se mittari itessään on huono hintaan nähen. Meinaa olla liian hidas ja alkaa sen takia hyppimään.. Ite laajakaista on kyllä hyvä. Itellä on kummassakin autossa. Ite oon katellu läppärin kautta aina säätäessä et mitä näyttää ku se vaikuttas olevan tarkempi. Ja samalla näytöllä on kartat yms. mitä säätää niin ei tarttee katella muualle sitte.
Takuuasiaa
Posted: Sun Aug 16, 2009 12:00
by Mörökölli
Mitäs porukka on mieltä seuraavanlaisesta tilanteesta:
Mulla on joskus muutama vuosi sitten Kimmosin kimppatilauksen kautta otettu lc-1:nen, joka on maannut laatikossa tämän vuoden kesäkuuhun asti, eli otettu vasta hiljattain käyttöön. Nyt tuntuu siltä että noi analogialähdöt ei tiedä mitään, ja mitään vaarallisia kytkentöjä ei ole päässyt syntymään. Jos tuo sökönä on, onko mitään mahdollisuutta mihinkään takuuseen? Onhan anturi kuitenkin uusi vaikkakin paketissa käyttämättömänä maannut.
Pitääkö niellä tappio, vai mihin lähden ottamaan yhteyttä?
Vinkkejä?
Posted: Sun Aug 16, 2009 13:52
by Jasen2624
Olisin kuullu et valmistaja vaihtelis nuita uuteen versioon ku niissä vanhemmissa on valmistusvirhe. Siitä en tiedä onko vieläkin niin. Olis tarvis saaha itelläkin toisen LC-1:n analogialähöt kuntoon ku tarttis niitä.. Vpv:ltä kyselin ja ei ollu varma tekevätkö enää nuita vaihtoja/korjauksia. Mutta aiko ottaa selvää ku ens kerran tilaa tavaraa varastoon..
Posted: Fri Aug 28, 2009 12:14
by kamski
No miten voi todeta että kyseessä on uudempi versio ja tomiiko se ? Meinasin tänään ostaa sen LC-1 ennen kuin törmäsin tähän viestiketjuun.
Käyttäisin toisen lähdön mittarille 0-1V mutta jostain syystä porukka ei saanut toimimaan kyseisen speksin kunnolla. Ja jotain LC-1 valmistusvirheitä on havaittavissa!
Onhan se ymmärrettävää että hieno elektroniikka allerginen kaikille ylimääräiselle häiriötekijoille mutta täytyyhän sen toimia vähiltäänkin yhtä luotettavasti kuin kapeakaista.
Laittakka äkkiä lisä infoo kokemuksesta!
Posted: Fri Jan 01, 2010 18:12
by sagg
LC-1 ostettu kolmisen vuotta sitten ja nyt huomasin, ettei tuo ohjelmointikaapeli sovi laisinkaan input reikään. Ohjelmointikaapelissa 3,5mm plugi tai muuten vaan isompi kuin pitäisi olla? Olenko tyhmä, vai mistä on kysymys.
Posted: Tue Jan 05, 2010 2:13
by kamski
sagg wrote:LC-1 ostettu kolmisen vuotta sitten ja nyt huomasin, ettei tuo ohjelmointikaapeli sovi laisinkaan input reikään. Ohjelmointikaapelissa 3,5mm plugi tai muuten vaan isompi kuin pitäisi olla? Olenko tyhmä, vai mistä on kysymys.
No kysymys on siitä että noin pari-kolme vuotta sitten on ollut jotain härdellia Innovatella. Tuotannossa on ollut jotain häikkää. Mutta ei sen enempää. Ainakin meikäläisen nyt kesällä ostetusta paketista puuttui CD, vaikka ei se nyt maailma kaada. Muut nippelit oli kyllä tallessa.
Ja toimii tosi hyvin.
Eikös tuohon joku adapterin sais väliin? Ja jos teet irrallaan kalibroinnin niin muista suojata teipillä analogi lähtöjen päät oikosulun varalta. Koska joku on onnistunut polttaa ohjaimen.
Posted: Mon Jan 11, 2010 9:35
by sagg
Jees, anturi autossa kiinni yleismittarin kanssa. Näyttää alkuun helvetin rikasta (0,8-0,9v) ja sitten alkaa lukemat soutamaan 0,8-4,5v välillä. Purkki tai anturi paskana, vai liian suuri näytteenottotaajuus? Näissähän on ollut jotain ongelmaa, mutta mitenkäs oirelee jos on paskana?
Posted: Mon Jan 11, 2010 10:12
by ArttuH
Ainoa tietämäni tyyppivika koski jännitelähtöjä useampia vuosia sitten myydyissä malleissa. Tässä tapauksessa lähdön jännite vaan jämähti johonkin jännitteeseen.
Kuvauksen perusteella veikkaisin, että joko seos vaan oikeasti heiluu noin paljon tai sitten kalibrointi on pielessä. Toki voihan se olla rikkikin.
Posted: Mon Jan 11, 2010 10:29
by Turbiini
Mulla nyt taisi viime viikolla tuollainen alkusarjab versio hajota, oudon asiasta tekee se että vieläkin se välillä toimii. ainakin toinen ulostulu välillä jämähtää 5v jänniitteelle, mutta välillä kuitenkin rupeaa näyttämään oikein. ei ollu ohjelmointi kaapeli mukana joten ei päässy tutkimaan toimiiko digitaali puoli oikein, mutta ainakaan vikavalo ei vilkkunu ja kalipdointi ei auttanu.
Posted: Mon Jan 11, 2010 11:47
by sagg
Tämä on tosiaan noita alkupään laajakaistoja, siinä kimppatilauksessa joskus ostettu. Auto kyllä käykin huonosti (rikkaalla), joten täytyy vielä tutkia tarkemmin.
Posted: Sun Jan 17, 2010 12:41
by sagg
Anturissa ei ollut mitään vikaa, seos vaan tosiaan souti perkeleesti. Korjauksena n. 5m jarruputkea

Posted: Sat Apr 24, 2010 8:02
by jimex
hieman tuossa rupesi seuraava asia mietityttämään ja toivottavasti joku osais vastata tähän yksinkertaisesti.
eli kun laajakaista liitetään megaan ja esim:7.35afr/0v-22.39afr/5v
ja megaan ilmoitetaan jännite 14.7afr kohdalle.
niin se kysymys koskee että mistä mega tietää tuon 0v-kohdan ja 5v-kohdan
eli ymmärääkö mega 0v jännitteen joksikin muuksi afr-luvuksi? ja vastaavasti 5v jännitteen?
Posted: Sat Apr 24, 2010 9:15
by turbosbc
tossahan ne lukee omassa postauksessasi....
Juu
Posted: Sun Apr 25, 2010 13:59
by xtaaviankka
Eikös innovatessa ollut toinenkin lähtö valmiina, jossa on pienemmät jännitteet eli se lambda.
lc1 g3
Posted: Sun May 09, 2010 19:27
by ta22
lc1 mykkänä onko joku saanut toimiin jollain asetuksilla jos analoki lähdöt mykkänä.lokworksin kautta afr näyttö pelaa.
lc1
Posted: Sat May 22, 2010 14:45
by ta22
uusi ohjainlaite asennettu pelaa heti,tuo vanhempi versio jonka uutena asensin ei koskaan pelannu.
Posted: Mon Jul 19, 2010 1:09
by olafu
Taitaa olla mullakin sama vika tossa. Viimekesänä toimi, ei toimi enää - lähdöissä makaa sama jännite koko ajan.
Muistaakseni viime kesänä taisi olla jo toinen lähtö pimeenä valmiiks paketista ottaessa ja se toimivakin lähtö saatto jumittaa paikalleen johkin jännitteeseen, joka korjaantu sammuttamalla LC1:stä virrat välillä.
Nyt on semmonenkin ongelma tullut lisäks, että se saattaa lämmittää anturia monta minuuttia, eli valo vilkkuu tasaseen tahtiin koko ajan. Sammuttaminen ja uudelleen päälle kytkeminen auttaa yleensä tähänkin. Joskus viis vuotta sitten ostettu vehje ja oli käyttämättömänä laatikossa viime kesään asti.