Kuplaan asennettu ms2:n nakertaa ymmärrystä.
Ajossa menee melko nätisti, mutta moottorijarrutuksessa ja vaihtaessa herättää kyllä liikaa ihmisissä huomiota.
Eli tuo ryökäle ampuu välillä putkessa ja moottorijarrutuksessa tod.näk imusarjaan.
Toinen ongelma on, että tuo jää startin jälkeen välillä huutamaan. En nyt keksi kumpaankaan ratkaisua.
Täältä dropbox:sta löytyy läjä logeja https://www.dropbox.com/sh/gnejynlnoyvn ... WffWa?dl=0
Huutava tyhjäkäynti löytyy "jää huutamaan" login viimeisen starttauksen jälkeiseltä ajalta.
Autossahan on tyhjäkäyntiventtiili. Tuo oire on tullut tänä kesänä.
Backfire- ja tyhjäkäyntiongelmaa
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Re: Backfire- ja tyhjäkäyntiongelmaa
Siihen pitää laittaa "overrun fuelcut" päälle niin ei pauku:
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... n.htm#orun
TK-venttiili kannattaa käyttää irti ja tarkastaa ettei se takertele liikkuessaan. Lika jumittaa ne aika helposti. Kun on tarkastettu että venttiili on ok niin sitten vaan säädöillä hakee toiminnan kohdalleen.
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... n.htm#orun
TK-venttiili kannattaa käyttää irti ja tarkastaa ettei se takertele liikkuessaan. Lika jumittaa ne aika helposti. Kun on tarkastettu että venttiili on ok niin sitten vaan säädöillä hakee toiminnan kohdalleen.