Toyota Celica ta22 -75

Käyttäjien onnistuneita Megasquirt asennuksia

Moderator: Masi_K

Post Reply
miksune
Megasquirt aloittelija
Posts: 4
Joined: Sat Jul 25, 2009 22:51

Toyota Celica ta22 -75

Post by miksune »

Nyt varmaan 30km testiajoa takana ja vielä on kaikenlaista pikkuvikaa mitä pitää poistaa, mutta ajamaan on jo päästy. Iso kiitos kuuluu mazajns kun teki johtosarjan ja on ollut säätämässä konetta ja väkästellyt kaikkea pientä.


Moottori
3T (1.8 työntötanko)
89mm wisecot (4mm ylikoko)
Masterpowerin MP04E S.50
Garretin hukkaportti
JR-tehokannen kairaama kansi
274 asteinen nokka
Vauhtipyörä 5,3kg
12-1 triggeripyörä
Cherryn hall-anturi
Pateracing dumppi


Bensapuoli:
Megasquirt partco hires koodi
BOSCH 12V 2 x 2 suorasytytyspuola,
2x139 syttykiviä
630cc siemens deka suuttimet
walbron 255l/h besapumppu.

Voimansiirto:
Vaihdelaatikko w51 dieseli carinasta
Kytkin 228mm sintteri (vakio 190mm)
TRD lukkoperä

Celica
Moottori
Moottori paikallaan
miksune
Megasquirt aloittelija
Posts: 4
Joined: Sat Jul 25, 2009 22:51

Post by miksune »

Alkaa olla 1000km jo ajettu ja nyt ilmojen viilettyä pääsee kylmäkäynnistyksiä säätelemään aamuisin. reilua baria on ollut ahtopaineet. Megan boksi siirrettiin sisälle jalkatilaan ja tehtiin johtosarja uusiks niin sai tehtyä siistimmät asennukset ja isoimmat häiriöt poistui.
miksune
Megasquirt aloittelija
Posts: 4
Joined: Sat Jul 25, 2009 22:51

Post by miksune »

Auto ollut taas viikon ajossa ja ahtojen karkailu on ollut isoin ongelma mikä nyt tullut vastaan. Myös ramppia alaspäin tultaessa haukka ilmaa, että bensapuoleenkin pitää vielä panostaa, mutta vähitellen alkaa ruiskulle löytyä jo luottoa.
Post Reply