Aikaisemmin oli tuplakaasarit ja Aisinin pikkuahdin, joita en vaan saanut toimimaan yksiin. Tällä hetkellä tuplien tilalla jostain Kawasakin n.600cc(ilmeisesti joku ninja tjsp, en tiedä näistä mopoista) pyörästä puolet läppärungoista ja Kawasakin TPS-anturi soviteltuna tohon puolitettuun malliin. Suuttimet on 12ohm ja erilaisten huonojen tietolähteiden pohjalta 235-245cc. Toisioläpät otin pois. Koneen lämpöä mittailee motonetin halvin mahdollinen lämpötila-anturi(vw, audi,volvo) suoraan kannen jäähdytysrivoista suojakotelon alla. Imuilman lämpötila-anturina on se boschin avonainen turbokäyttöön tarkoitettu versio. Lambda on tällä hetkellä kapeakaista ja vaihtuu JAW/Bosch LSU yhdistelmään piakkoin. JAW on jo kasailtu, anturi uupuu. Sytkänä toimii IMFSoftin ohjelmoitava CDI ja kierroslukutieto tulee suoraan CDI-boksista.
Vekotin käy jo hyvää tyhjäkäyntiä, mutta muuten kartat on ihan hakusessa, sen verran sain säädeltyä että kaasuttamisen jälkeen kone jää käymään tyhjäkäynnille kun alkuun sekin tuntui melko työläältä. Varsinkin kun tuollainen pikkuakku ei montaa starttia kestä ja melko nopeasti tyhjäkäynnillä jännite putoaa 8-10:n voltin tietämille ja silloin ei tunnu toimivan mikään. Ehkäpä vkolopun päivinä saisi karttaa fiksattua, sen mitä tuon kapeakaistan kanssa nyt vaan voi yrittää.
Kaikenkaikkiaan kuitenkin ihan menestystarinaksi luokiteltava kun en alkuun itsekään uskonut että tuon kamppeen saisi tällä kokoonpanolla edes käymään
