ongelmana on että ennakko ei muutu lainkaan. se pysyy kuin tatti 10 astetta eyyk. eli siis edisin stanuarvossa, aivan kuin saw johdinta ei olisi. mutta megan sisäinen muutos pitäisi olla kunnossa( jos jollain on kuva fyysisestä muutokseta niin linkkiä kiitos.) sytkäasetukset ovan ohjeen mukaan, paitsi cranking timing ei asetettavissa, mutta ei ilmeisesti tarvitsekaan. megatunen mukaan ennakko säätyy kartan mukaan ja mega saa kierroslukutiedon oikein. koodina on 029q ja kokeiltu on 029y.
EDISIN johdotukset olen tarkastanut moneen kertaan, ne ovat ohjeen mukaan oikein. olen kokeillut useita eri edisin yksiköitä, ei apua. en keksi enää. en löytänyt kunnollista kuvaa 2.2 levystä jossa olisi merkittynä selkeästi x1, x2 xg1, xg2 yms, joten voi olla että olen tarkastanut sen sisäisen muutoksen väärin. kyseessä on jonkun aivan muun kokoama levy. joten jos jollain on ollut saman suuntaisia ongelmia niin valaiskaa. ohjeet joiden mukaan olen johdottanut ym on täältä http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... dissetting Kiitos.
BMW 316 TIC- 85
MS 2.2 + EDIS4 ongelma
Moderator: Masi_K