Ongemana seoksen meneminen laihalle 4 vaihteella.
Täyskaasun nousureitille täytyy tehdä jyrkkä seinä, jossa nokka ja ahdin tulevat mukaan. Vaihtotilanteessa Jengat putoo just seinän juureen ja laihalle. Jos laitan lisää bensaa tälle kohdalle alkaa prötäys.
Koneena Ford ohc 2l turbo ic. Portattu isoventtiilikansi, 290 nokka, To4 48/60 1bar ahtoja.
Kartan nousu nokalle
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 15
- Joined: Wed Apr 13, 2005 17:45
- Location: Vantaa
Juuri tästä syystä ahdetuss apitää tps:ää käyttää. Noi kiihdytysrikastukset antaa oikein säädettynäkin hetkellisesti aika pirusti bensaa ja jos ahtojen nousu triggeröi ne perä perään ilman oikeaa syytä niin ei ihme jos kone saa liikaa soppaa.kynsi wrote:Ahaa, mulla on tuo mappi rynkytys syönyt muutenkin hermoja.
Tästä mappikiihdytyspumpusta johtui varmaan se kartan/ahtojen nousun kohdalla bensaan hukkuminen, ja tps kiihdytyksen puutteesta johtui vaihtotilanteessa tapahtuva nyykähdys. Homma uusiksi jälleen.
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)